Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nynkee94 schreef:Ik ben vandaag ook weer gebeld door magriet adema volgensmij weet niet precies
De achternaam meer. Maar alles wat ik weet heb ik hier ook gebeld
Ik kan jullie helaas dan niet verder helpen
Nynkee94 schreef:Ik ben vandaag ook weer gebeld door magriet adema volgensmij weet niet precies
YelaBrenda11 schreef:Nynkee94 schreef:Ik ben vandaag ook weer gebeld door magriet adema volgensmij weet niet precies
Maar jullie hebben toch wel telfoongeschiedenis op jullie werk?
Dan kunnen jullie wellicht nagaan hoelaat die man heeft gebeld en het nummer doorgeven?
Nynkee94 schreef:Ik vind dit nu wel heel vervelend aan het worden.
Ja ik woon wel op dat nummer maar mijn moeder nam op.
Alles wat ik weet weten ze ook in garijp, je moeder had gezegd hun niet te gaan bellen.
Hebbem hun nu ook geen behoefte aan omdat ik alles al verteld heb wat ik weet/ hun weten.
Wij hebben nu op dit moment super druk daar.
Ik snap natuurlijk dat je graag je hond terug wil maar ik/wij kunnen je helaas niet verder helpen
risje schreef:Ik snap femke heel goed, maar nynke ook.
Heb zo een idee welk pension ze werkt en dat is dus geen asiel maar een pension (onze hond gaat er regelmatig naartoe). Worden dus bij mijn weten geen dieren die vermist zijn heen gebracht. En ja van pensiongasten wordt alles wel top bijgehouden, geweldige plek daar!
Snap nynke's reactie ergens dus wel, immers als alle informatie is doorgegeven heeft het niks met onwil te maken van haar of waar ze werkt, maar kunnen ze gewoon niet meer doen.
Maar goed snap Femke ook erg goed en dus ook dat je alles wil checken en dubbel checken.
Vreemdste in dit verhaal is dat er nergens echt goede informatie te vinden is maar er wel een hondje gevonden schijnt te zijn. En echt mensen dat ligt niet aan nynke of waar ze werkt, maar laten we gewoon kijken hoe we femke tips etc kunnen geven zonder Nynke erop aan te vallen, zo komt het op mij nu wel wat over namelijk. En hoe ik de mensen daar ken is dat volledig onterecht!
En femke, net weer gezocht in het dorp, maar niks kunnen vinden. Jammer....