Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Ragdollcat schreef:Sorry: als je al 50 euro onbetaalbaar vind, begin dan niet aan dieren te gaan houden als huisdieren.
Zoveel geld is het toch niet die 50 euro.
Ik vind het vreselijk als mensen dieren gaan houden als huisdieren dat 50 als een bedrag noemt dat onbetaalbaar is.
Voor het inslapen van een rat is dat best veel geld als je het feitelijk bekijkt.
chelle_dora schreef:Wat ik bedoel is, trek de portemonnee open voor deze rat als je van mening bent dat de TS een dierenbeul is die niks voor d'r dier overheeft.. Ze trekt simpelweg d'r twijels bij d'r tarieven.. En eerlijk, da's d'r goed recht..
_San87_ schreef:Men zegt hier wel steeds dat de inkoopprijs van het euthanasiemiddel 7 euro is, dat zou heel goed kunnen, ik weet het niet. Maar zou er dan niet vanuit de fabrikant aangestuurd kunnen worden op een 'advies'verkoopprijs? Ik meen mij te herinneren dat er op menselijke medicatie ook een enorme winstmarge zit, zou dit voor medicatie bij dieren niet hetzelfde kunnen zijn?
Gewoon iets wat ik mij afvraag...
_San87_ schreef:chelle_dora schreef:Wat ik bedoel is, trek de portemonnee open voor deze rat als je van mening bent dat de TS een dierenbeul is die niks voor d'r dier overheeft.. Ze trekt simpelweg d'r twijels bij d'r tarieven.. En eerlijk, da's d'r goed recht..
Als ze twijfels heeft over haar eigen tarieven, dan kan ze die zelf aanpassen.
Gelukkig snap ik wat je bedoelt ondanks je taalfaal, en daar heb ik dit op te zeggen: Het is haar goed recht te twijfelen, inderdaad. En niemand verplicht haar om naar de gecontacteerde dierenartsen, die naar haar smaak een te hoog tarief hanteren, te gaan . Fijn hé, keuze.