Annettu_ schreef:Je kan der dan beter castreren denk ik.
Captain schreef:Zorg ervoor dat ze wel een castratie doen en geen sterilisatie, dat heeft geen nut.
Stal_Fiore schreef:Klopt castratie moeten ze doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annettu_ schreef:Je kan der dan beter castreren denk ik.
Captain schreef:Zorg ervoor dat ze wel een castratie doen en geen sterilisatie, dat heeft geen nut.
Stal_Fiore schreef:Klopt castratie moeten ze doen

Air schreef:In de volksmond wordt het sterriliseren genoemd, dat is, vonden ze, handiger voor de mensen die er geen verstand van hebben. Maar het is inderdaad castreren, bij castreren worden de gehele eileiders weggehaald, terwijl ze bij een sterrilisatie alleen worden afgebonden.
Maar de dierenarts weet wat die moet doen?
en in de winter kunnen ze daar niet in blijven, em er mag geen ander hok
Air schreef:In de volksmond wordt het sterriliseren genoemd, dat is, vonden ze, handiger voor de mensen die er geen verstand van hebben. Maar het is inderdaad castreren, bij castreren worden de gehele eileiders weggehaald, terwijl ze bij een sterrilisatie alleen worden afgebonden.

Biancaa schreef:Kan je het niet gewoon omdraaien? Dus Luna in het hok apart, en dan het onderdanige konijntje gewoon weer in de voliere? Dan is misschien het hele problem opgelost? Omdat Luna alleen zit, heb je misschien ook kans dat ze wat tammer wordt omdat ze dan persoonlijke aandacht krijgt.
(misschien is het al voorgesteld maar ik heb even alleen de berichten van TS gelezen)