Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Minx2000 schreef:Dat klopt. Hoe meer ze ervaren hoe beter. Verschillende mensen, voertuigen, hulpstukken (roelstoel, krukken), voorwerpen, geuren, geluiden etc. Maar het hangt er ook vanaf hoe jij het toegeeft. Onze hond is als de doods voor mannen, donkere dieren en mensen, vuurwerk en andere harde knallen in handen van bijvoorbeeld mijn moeder of broertje. Maar bij mij of mijn vriend is ze heel erg ontspannen en slaapt ze. Het is ook de energie die jij het geeft en hoe jij de angst versterkt of er niet aan toe geeft.
Minx2000 schreef:Dat klopt. Hoe meer ze ervaren hoe beter. Verschillende mensen, voertuigen, hulpstukken (roelstoel, krukken), voorwerpen, geuren, geluiden etc. Maar het hangt er ook vanaf hoe jij het toegeeft. Onze hond is als de doods voor mannen, donkere dieren en mensen, vuurwerk en andere harde knallen in handen van bijvoorbeeld mijn moeder of broertje. Maar bij mij of mijn vriend is ze heel erg ontspannen en slaapt ze. Het is ook de energie die jij het geeft en hoe jij de angst versterkt of er niet aan toe geeft.
Froukjeloves schreef:Minx2000 schreef:Dat klopt. Hoe meer ze ervaren hoe beter. Verschillende mensen, voertuigen, hulpstukken (roelstoel, krukken), voorwerpen, geuren, geluiden etc. Maar het hangt er ook vanaf hoe jij het toegeeft. Onze hond is als de doods voor mannen, donkere dieren en mensen, vuurwerk en andere harde knallen in handen van bijvoorbeeld mijn moeder of broertje. Maar bij mij of mijn vriend is ze heel erg ontspannen en slaapt ze. Het is ook de energie die jij het geeft en hoe jij de angst versterkt of er niet aan toe geeft.
toegeven hebben wij nooit gedaan hij is er toch nog?
En heb echt me best gedaan maar heb het nu wel opgegeven.
mijn man zorgt voor de hond en ik kom er niet in de buurt meer( na 2 x gegrepen te zijn)
Maar wat ik gewoon wilde zeggen was er zijn altijd verschillende meningen en verhalen,..
zelf zal ik nooit meer een hond van mp afhalen. gewoon door wat er nu gaande is met hond.