Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miracle_ schreef:Batlow schreef:Je kan moeilijk een mol gaan vangen en ergens ander uitzetten. Dat wordt een beetje te gek
Dat snap ik ook wel, natuurlijk is dat ook niet te doen, maar ik vind het gewoon vreemd dat het allemaal maar zo maar kan, en dat we er dan ook nog eens trots op zijn. Alles kan zo zonder pardon vermoord worden omdat wij er last van hebben. En dat is niet alleen met mollen zo. Ik vind het gewoon raar dat er zo luchtig over gedaan wordt. De mens is niet alleen op de wereld, al denken ze van wel.
Heidy_wilco: Waar in hemelsnaam lees jij dat ik gezegd heb dat jij het over een konijn had?
Miracle_ schreef:Die foto vind ik ook misselijk met dat dode konijn, sorry hoor.
Miracle_ schreef:Kuggur schreef:
Want een insect is geen dier ...eh...
Neuh, ik vind van niet. Goed, wat jij wil, insecten vergelijken met HUISdieren. Vergelijk jij een mug met een kat? Sla jij je kat ook dood als hij vervelend is?
heidy_wilco schreef:Miracle_ schreef:Die foto vind ik ook misselijk met dat dode konijn, sorry hoor.
Hierzo dus.
Ladybird schreef:Je doet het niet omdat je van katten 'houd' je definieert katten met lief, daardoor sla je geen katten dood. bij insecten heb je dat niet, daarom sla je die 'makkelijker' dood. katten, honden, konijnen zien er schattig/lief uit..
!