Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babsiej schreef:Omdat ik niet meer durf te switchen .. Mn dierenarts had het wel aangeboden maar werkt ook maar kort bij veel honden.
Hij is nu gewoon te goed om in te slapen aldus verschillende mensen die hem hebben gezien en ook zijn hele ziekteperiode hebben meegemaakt. Ik vraag me af waarom jullie denken dat zij het allemaal mis hebben en jullie gelijk hebben.
Ja hij was er slecht aan toe en nu heeft hij weer een opleving. En dat kan ook weer veranderen. Maar god ik heb ook regelmatig migraine en ik heb ook allergie waar ik pillen voor slik. Maar zodra ik ga roepen dat mn hond weggaat omdat ik geen medicijnen wil slikken is het een heel ander verhaal
geerke schreef:Babsiej schreef:Omdat ik niet meer durf te switchen .. Mn dierenarts had het wel aangeboden maar werkt ook maar kort bij veel honden.
Hij is nu gewoon te goed om in te slapen aldus verschillende mensen die hem hebben gezien en ook zijn hele ziekteperiode hebben meegemaakt. Ik vraag me af waarom jullie denken dat zij het allemaal mis hebben en jullie gelijk hebben.
Ja hij was er slecht aan toe en nu heeft hij weer een opleving. En dat kan ook weer veranderen. Maar god ik heb ook regelmatig migraine en ik heb ook allergie waar ik pillen voor slik. Maar zodra ik ga roepen dat mn hond weggaat omdat ik geen medicijnen wil slikken is het een heel ander verhaal
snap ik ook niet hoor....jij maakt je hond mee,jij ziet of hij zich redelijk tot goed voelt of juist niet.
Daarbij staat je hond continue onder toezicht van een da.Die het dier ook in levende lijve meemaakt.
Hoe dan mensen vanaf achter een computer kunnen oordelen?Heel knap.
Ik heb ook regelmatig migraine,je wilt niet weten wat er dan aan pillen ingaat
Babsiej schreef:Ik vroeg niet of ik dieren mocht houden of niet en dat iedereen zn mening doordrukt en de mening van mijn naasten die Baxter goed kennen in twijfel te trekken. Ook niet of jullie er door willen duwen dat ie dood moet ook dat vroeg ik niet.
Ik vind het moeilijk te zeggen of baxter kleinzerig is omdat hij vanaf het begin zo is geweest...
. 

Kuggur schreef:Je kunt hem ook zelf aaien, net zo effectief, en stukken goedkoper.

Babsiej schreef:Ik vind het moeilijk te zeggen of baxter kleinzerig is omdat hij vanaf het begin zo is geweest...