Miepie77 schreef:Wat een onzin topic, je bent gewoon bang voor honden, dat is jou ding niet de schuld van de honden, 95% van de honden op straat doet absoluut niets en als je in het park loopt, ja dan kan je een of meerdere honden tegenkomen. Hondenpoep vind ik ook een kul, overal heb je tegenwoordig poepbakken en als een baasje (want die zijn dan het probleem) het niet heeft opgeruimd, een hondendrol zie je duidelijk liggen. Vind dit weer echt zo'n alles ligt aan de honden topic van iemand die er gewoon bang voor is en dan moet iedereen ze maar haten. Naar katten overigens ook, al eeuwen lopen er katten en honden buiten en het lijkt wel of ineens niks meer word getolereerd, wat is het volgende moeten kinderen binnenspelen en tjilpende vogels worden afgeschoten.Mn buren hebben hun radio wel een even iets te hard staan, nou en, zolang het niet uren en uren duurt no problem, je woont in een gemeenschap, anders moet je in een bootje midden op t ijselmeer gaan wonen, dan heb je nergens last van.
Wie zegt dat ik honden haat? Ik vind het vreselijk mooie beesten, maar ik kan er gewoon niet tegen als ik rustig probeer te wandelen en er komt weer eens zo'n beest op mij afstormen. Ik ben heus niet de enige die daar last van heeft. Dat is niet de schuld van de honden, maar die van de baasjes. Als een hond wild om mij heen loopt te rennen en er is geen baasje te bekennen (of 50 meter verderop), ben ik daar niet blij mee. Dat heeft verder niets met mijn katten of wat dan ook te maken.
Mn buren hebben hun radio wel een even iets te hard staan, nou en, zolang het niet uren en uren duurt no problem, je woont in een gemeenschap, anders moet je in een bootje midden op t ijselmeer gaan wonen, dan heb je nergens last van.
Als ik daar langs rijd, kan ik alleen maar hopen dat de eigenaar die hond goed vast heeft. 
. Ik vertrouw er namelijk ook wel op dat jouw katten zonder pardon mijn vissen uit de vijver zullen halen of in de volière van de buren gaan hangen, bij wijze van.
) op straat worden gegooid en daar als straatkatten voor overlast zorgen en voor nog meer kittens.