Lynn_Nikita schreef:wat jammer dat hij gestorven is, maar ipv ambulance had je ook voor kattenopvang kunnen kijken, waar ze vaak ervaring hebben met pasgeboren kittens , de geschikte melk ipv gewone supermarkt kattenmelk en evt een pleegmama hadden. Wat gebeurd nu met de moeder aangezien deze over tijdje dus weer een nestje kan hebben?
ik neem aan dat de dierenambulance ze vervoert naar een katttenopvang? Komt me zo raar over als die dierenambu ze niet op haalt omdat ze vol zitten. Wij zullen altijd kittens opvangen die hebben gewoon NU hulp nodig en zullen we nooit weigeren. Ik kan er dus ook niet bij dat er opvangen zijn die wel weigeren of dierenambulances die ze niet ophalen. Dat begrijp ik niet volgens mij moeten ze zelfs (zou je de gemeente over kunnen bellen of 144)

Zulke dingen zijn nooit leuk om mee te maken. Sterkte!
ook voor t toekomstige baasje dan, stiekem hoop ik op een chip dan heeft haar eigenaar haar terug, en hopelijk dan gelijk even DA voor t laten helpen 
Een dierenambulance die deze dieren niet heeft opgehaald....echt me bek valt open.