Regallie schreef:En dan te weten dat we een paar spinnetjes per jaar opeten in onze slaap..
Ik blijf voorlopig lekker wakker
Dat is niet waar

Spinnen hebben aan één ding een ontzettend Hekel met de hoofdletter H. En dat is tocht... Luchtverplaatsing. En wat zit er vlak bij je mond? Juist, je neus. Voor een spin gelijk aan tocht/luchtverplaatsing omdat je continu ademt. En waar zal een spin dus van z'n leven niet vrijwillig komen? Jup. Je gezicht. Laat staan dat hij je mond in kruipt.

Ze bijten. En ze zijn helemaal niet banger voor mij dan ik voor hen, ze rennen verdorie moeiteloos je broek in als ze de kans krijgen. Of zakken bovenop je hoofd. Ze gaan me in ieder geval beslist niet zorgvuldig uit de weg en dat in combinatie met 't feit dat ze dus wél wat kunnen doen is voor mij reden genoeg om ze hartgrondig dood te wensen zolang ze zich in mijn woonomgeving bevinden.
De meeste spinnen waarschuwen voordat ze bijten en er worden erg weinig mensen gebeten door spinnen. Daarbij..... Hoe hard kan een spin formaatje huisspin nou helemaal bijten?