Zahlina schreef:Tja als en als....
Als ik zo in mijn auto stap en een vrachtwagen frontaal op mij in komt rijden dan ben ik ook dood.
Dus zal ik dan maar niet meer in de auto stappen????
Ik heb hier een hond lopen waarvan in de rasbeschrijving staat dat hij mij zal beschermen al heeft het zijn dood tot gevolg, moet ik hem dan maar niet nemen omdat hij misschien wel dood gaat als hij mij wil beschermen?
Dit is een hond die op heel erg veel flora's wordt afgeraden omdat ze moeilijk zouden zijn, kan je verzekeren dat hij gewoon 80 kilo goedzak is en ook erg goed gaat met andere honden omdat wij als eigenaar niet zo angstig ermee omgaan.
Wat ik ook niet begrijp is dat we met zijn alle heel moeilijk doen dat paarden alleen staan, het zijn toch kuddedieren en dat honden zonder problemen alleen gehouden kunnen worden terwijl het roedeldieren zijn.
Ja ben ik het mee eens hoor, altijd maar dat als, als als...
Mja je weet het nooit het zijn dieren, het kan altijd fout gaan.
ook tussen een teef en een reu...
Je zal maar net een teef in huis nemen, die een echte bitch is en niks van mannetjes uiteindelijk moet hebben.
Dan heb je ook een probleem.
En ik vind ook inderdaad je moet er niet zo angstig mee omgaan, ik behandel mijn hond net zoals alle andere honden, en dat gaat goed.