Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sappos schreef:Geweldig haha, je hebt ook van die vliegende vissen ballonnen met afstandsbediening, maar die gaan niet in het bakje passenBen je nog van plan vissen te gaan houden Joolien? Of laat je het bakje gewoon komen en zie je wel wat je ermee doet?
Joolien schreef:Sappos schreef:Geweldig haha, je hebt ook van die vliegende vissen ballonnen met afstandsbediening, maar die gaan niet in het bakje passenBen je nog van plan vissen te gaan houden Joolien? Of laat je het bakje gewoon komen en zie je wel wat je ermee doet?
Nee t ging me echt om t bakje, niet om vissen
Tat_jana schreef:Joolien schreef:
Nee t ging me echt om t bakje, niet om vissen
Ik wist het ! Ik zei eerder al om bokt op zn achterste poten te krijgen... Goed gelukt
Joolien schreef:Tat_jana schreef:
Ik wist het ! Ik zei eerder al om bokt op zn achterste poten te krijgen... Goed gelukt
Nee dat niet, ik was bloedserieus om morgen meteen vissen te halen maar toen had ik nog niet gezien dat t maar een knetterklein bakkie is.
Sappos schreef:Geweldig haha, je hebt ook van die vliegende vissen ballonnen met afstandsbediening, maar die gaan niet in het bakje passenBen je nog van plan vissen te gaan houden Joolien? Of laat je het bakje gewoon komen en zie je wel wat je ermee doet?