Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ruin_lover schreef:Ik heb haar vanaf zaterdag dus 6 dagen en ben overdag vrij ja. Had hiervoor nog geen klachten, voelde me prima, was vrolijk en had overal zin in. Dat is nu helaas wel anders.. Moet er nu helaas vandoor dus kan even niet meer reageren.

geerke schreef:ruin_lover schreef:Ik heb haar vanaf zaterdag dus 6 dagen en ben overdag vrij ja. Had hiervoor nog geen klachten, voelde me prima, was vrolijk en had overal zin in. Dat is nu helaas wel anders.. Moet er nu helaas vandoor dus kan even niet meer reageren.
dat lijkt mij heel normaal dit sloopt je gewoon.Ik heb hetzelfde als er een hond of paard ziek is.
Je komt even aan niets anders toe.
Maar daar moet je even doorheen.Dit is een jong beestje en heeft tijd nodig.
Waarom zet je niet door?Je hebt paarden en een ander hondje gehad dus je weet best wel van wanten!
Waarschijnlijk komen je klachten voort uit slaapgebrek,omdat je al nachten geen oog dicht doet.
Denk er goed over na,je lijkt mij een prima baasje...en zeg nu eerlijk....een klein beestje nu al weer op weg naar eigenaar nummer drie,dat wil je toch ook niet?
Ik heb zelf 7 honden,ook allemaal tweedehands of derdehands...wie zal het zeggen?...honden.
Ook allemaal ooit pup geweest bij iemand die er op een moment voor zwichtte en wat viel het tegen daarna!
Dit wil jij toch niet op je geweten hebben?Even doorbijten meid!
Je kunt het best wel!
kimmie261 schreef:als ik de fokker was van dit hondje had ik het per direct opgehaald,geld terug en zelf een nieuw huis voor de pup gezocht...
zou niet eens willen dat mijn pupje bij iemand zou wonen die het hele diertje niet meer ziet zitten
ruin_lover schreef:Wegens omstandigheden kan ik helaas niet meer voor haar zorgen. Sinds maandag gaat het ineens heel erg bergafwaarts met mij (depressief, huilbuien) dus heb ik de beslissing gemaakt om een ander baasje voor Senna te gaan zoeken. Ze verdiend een baasje dat voor de volle 100% voor haar kan gaan en dat kan ik op dit moment helaas niet.
Ik (en iedereen om mij heen) had dit nooit aan kunnen zien komen want anders was ik er uiteraard nooit aan begonnen want dan had ik mezelf ook heel erg veel verdriet kunnen besparen.
kohtje schreef:De pup heeft waarschijnlijk weinig gezien bij de fokker. Het kan zijn dat als ze daar piepte dat er altijd iemand ging kijken en dus aandacht als ze geluid maakte.
Ook heeft de pup daar waarschijnlijk niet geleerd om alleen te zijn of zichzelf te vermaken.
Waren ze bv al buiten geweest? Kwamen ze ook wel eens in de woonkamer? Een fokker moet ook al veel leren aan de pups.
En het is sowieso niet de taak van een fokker om de pup te leren alleen te zijn. Ook zit een pup met meerdere pups in een nest en is het dus helemaal niet aan de orde, 'zichzelf vermaken'. En je kunt al helemaal niet zo maar roepen dat de pup waarschijnlijk weinig heeft gezien... ruin_lover schreef:Ik snap wel dat mensen er zo over denken, dat ik beter na had moeten denken en haar niet zomaar weg moet doen,dat zou ik zelf waarschijnlijk ook doen als ik zo'n topic tegen zou komen. Maar nu zit ik zelf in dit schuitje en vind het gewoon heel moeilijk. Natuurlijk ben ik al heel erg aan haar gehecht, ook al heb ik haar pas 6 dagen, maar ben bang dat ik het echt niet vol ga houden zo. Mijn vriend werkt 50 uur per weer dus is niet veel thuis, alleen in de avonduurtjes dus kan mij hier overdag helaas niet in steunen. Dat andere hondje is van mijn ouders dus heb ik niet zelf opgevoed. Aan de ene kant weet ik zeker dat ze beter af is zonder mij en aan de andere kant vind ik het ook weer heel moeilijk om afstand van haar te doen.
ruin_lover schreef:Ik snap wel dat mensen er zo over denken, dat ik beter na had moeten denken en haar niet zomaar weg moet doen,dat zou ik zelf waarschijnlijk ook doen als ik zo'n topic tegen zou komen. Maar nu zit ik zelf in dit schuitje en vind het gewoon heel moeilijk. Natuurlijk ben ik al heel erg aan haar gehecht, ook al heb ik haar pas 6 dagen, maar ben bang dat ik het echt niet vol ga houden zo. Mijn vriend werkt 50 uur per weer dus is niet veel thuis, alleen in de avonduurtjes dus kan mij hier overdag helaas niet in steunen. Dat andere hondje is van mijn ouders dus heb ik niet zelf opgevoed. Aan de ene kant weet ik zeker dat ze beter af is zonder mij en aan de andere kant vind ik het ook weer heel moeilijk om afstand van haar te doen.