Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Tat_jana schreef:macholoverr schreef:Bikkel is een super lieve hond! En dat is mijn mening...
Maar ondanks de tegenpartij het zelfde beweerd in haar berichten hierboven.. Kon het toch zo zijn dat hij nu zo vreselijk verknipt is dat er niets liefs meer aan is ? Moordenaars zijn ook niet geboren om te moorden...
smurffie schreef:Brilletje ik denk dat dat zo ongeveer het aller slechtste is dat je nu met dat beest kan doen, een asiel![]()
Als je dat dier nog wilt kunnen herplaatsen, moet hij daar wel nu direct heengaan en direct geholpen worden.
In en asiel kunnen ze niet een hond zo intensief trainen dat hij beter herplaatsbaar word dan nu, en dan heeft hij er alweer een eigenaar bij op zijn lijstje.
macholoverr schreef:ik woon thuis en als ik op mezelf woonde was bikkel nooit bij mij weg gegaan, ik was gek op het beestje en daarom vind ik hem zo te zien... Het gaat me echt aan me hart maar hoe graag ik hem ook terug in huis wil nemen gaat dit niet lukken, katten en een andere hond. Daarnaast heb ik ook een moeder die tegen werkt. Ik heb wat pb's gekregen waar ik danbaar voor ben. Hier ga ik ook wat mee doen (voor sttellen)
StalNollie schreef:yinnar dat klopt het verdient wel eens kans dat verdient iedereen. maar dat moet wel bij de juiste persoon en dat is moeilijk vindbaar en al bijna niet vindbaar op marktplaats. ik zou even met het asiel overleggen of zei iemand weten of aan kunnen raden.
en anders zou ik voor veiligheid van hond en mens kiezen.
anneliesdj schreef:Tjah, ze is bang dat de hond bij jou je kippen iets aan zal doen? En haar eigen kinderen en de 4e op komst dan?
Bij mij kreeg hij een enkeltje.
). Ik zou het wel aandurven, maar het is haar hond en zij zegt nee.Estera schreef:anneliesdj schreef:Tjah, ze is bang dat de hond bij jou je kippen iets aan zal doen? En haar eigen kinderen en de 4e op komst dan?
Begrijpen wij elkaar niet? Ze gaat Bikkel zelf niet houden, ook vanwege de kinderen, maar ze wil hem ook niet bij mij kwijt, bang dat er iets met mijn dieren gebeurd. Daar zou ze zich heel erg naar onder voelen en dat kan ik snappen.
Estera schreef:anneliesdj schreef:Tjah, ze is bang dat de hond bij jou je kippen iets aan zal doen? En haar eigen kinderen en de 4e op komst dan?
Begrijpen wij elkaar niet? Ze gaat Bikkel zelf niet houden, ook vanwege de kinderen, maar ze wil hem ook niet bij mij kwijt, bang dat er iets met mijn dieren gebeurd. Daar zou ze zich heel erg naar onder voelen en dat kan ik snappen.
beatje schreef:Sorry Estera,dat vind ik een portie l*lkoek dat ze bang is dat hij jou dieren wat aan zou doen.Zelf denk ik dat jij de ideale baas voor het hondje zou zijn zo te lezen,Jij kent de hond ,kent zijn problemen en bent alleen.Als hij bij een vreemde dieren dood bijt is het dan niet erg?
Juist jij kent de hond en kan hem inschatten.