Arrabel schreef:Je hebt ook van die apparaten die je in het stopcontact kan steken, dat geeft een heel hoog geluid waar ze niet tegen kunnen.
Ik weet alleen niet of dat echt werkt....
Dat werkt denk ook tegen je eigen huisdieren...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moonfight schreef:Arrabel schreef:Je hebt ook van die apparaten die je in het stopcontact kan steken, dat geeft een heel hoog geluid waar ze niet tegen kunnen.
Ik weet alleen niet of dat echt werkt....
Dat werkt denk ook tegen je eigen huisdieren...
Colway schreef:8nnemiek schreef:Dat is vervelend ja.. kan me best voorstellen dat je uiteindelijk ten einde raad bent..
Ik heb een hoge wasmand/ton waar ik het voer in bewaarde.. toen de muisjes honger begonnen te krijgen na de zomer gingen ze op zoek.. de eerste viel in de ton.. toen durfde nummer twee ook wel, en toen ik 's morgens de paarden gingen voeren zaten er een stuk of 10 muizen in die ik allemaal tegelijk in het bos heb gezet, en maandenlang geen muis meer gezien
zo ving ik ze altijd inderdaad in ouderlijk huis en zette ik ze een paar km verderop in het bos, was altijd raak, grote ton, wat lekkers erin, wel erin maar niet eruit

CaPrIoLe`79 schreef:Die ratzapper klinkt goed. Maar als die hier zou staan vrees ik dat er ook veel vogeltjes inkruipen. De opening is veel groter als bij gewone rattenkisten.

Gini schreef:Waarom is een kat een zoveel betere oplossing? Goed gif werkt echt binnen een paar uur. Niet dat het geen lijden is voor het dier, maar als een kat er wat mee gespeeld heeft en de muis kan dan zwaargewond zitten wachten tot de dood hem komt halen, dat is ook niet diervriendelijk.
Freggle_Edge schreef:Voermuizen die niet levend gevoerd worden, worden gedood, worden vaak levend ingevroren. Schijnt dat ze heel snel in coma raken en vervolgens dood gaan. Snel en pijnloos, maar ik zou het lef er niet voor hebben denk ik.
Respect voor TS met haar dappere actie
Freggle_Edge schreef:Voermuizen die niet levend gevoerd worden, worden gedood, worden vaak levend ingevroren. Schijnt dat ze heel snel in coma raken en vervolgens dood gaan. Snel en pijnloos, maar ik zou het lef er niet voor hebben denk ik.
Respect voor TS met haar dappere actie