veranadautje schreef:Leffroi schreef:Bidsprinkhanen zijn ook erg gaaf. En best intelligent!
Ik vind deze ook zooo ontzettend gaaf!!
De Australische flappentak =D
[ Afbeelding ]
ook deze heb ik
Vooral die kop vind ik prachtig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
veranadautje schreef:Leffroi schreef:Bidsprinkhanen zijn ook erg gaaf. En best intelligent!
Ik vind deze ook zooo ontzettend gaaf!!
De Australische flappentak =D
[ Afbeelding ]
ook deze heb ik
Louise74 schreef:Diablo: Hier zelf een herplaatste poes. Beestje was maar 7 maanden oud en nu al te druk met een gezin met 3 kinderen. Ze is hier nu een maand en niet meer weg te denken. Mensen doen met pijn in hun hart afstand van hun dier, maar na afstand genomen te hebben kijken ze er vaak niet meer naar om. Vindt het een dapper besluit van je om met de opvang te stoppen, je hart is er groot genoeg voor maar je moet ook aan jezelf en de rest van het vee denken. En dan nu de honden in, 1 bepaald ras of meerdere?
.
zijn we echt gek op. En mijn chi-tjes natuurlijk
.

.
Moet natuurlijk geen vervanging van de markt worden, maar als je je beestenboel opgeeft kan je volgens mij wel aangeven dat het een eventuele herplaatser is zodat mensen vrij zijn om te reageren.
boas en python regius waren echt mijn passie.. helaas heb ik laatst alles verkocht omdat ik mn tijd en geld beter aan mn paard kon besteden. + ik zag elke keer weer op tegen de verzorging, en ik had zoiets, het is hobby en dat moet leuk blijven.. helaas vond ik het niet leuk meer

Waar ik benieuwd naar ben, hadden ze bij jullie thuis ook al veel dieren of zijn jullie er mee gestart? Een aantal heeft al aangegeven het van huis uit meegekregen te hebben, maar ik was degene thuis die alles meenam en tot de dag van vandaag snapt de familie niet waarom zoveel dieren. Maar ik heb er helemaal niet veel, er zijn bokkers met veeeeeeeel meer!!! En blijf komen met foto's, ik zie al prachtige foto's voorbij komen! En super dat er zoveel mensen zijn die dieren opvangen of herplaatsers in huis nemen!
Ook leuk om te lezen over de reptielen.
Wel bijzonder dier om te zien!

Ben benieuwd naar een foto! 

Mijn vriend had helemaal niks met dieren, had zelf ook nog nooit één huisdier gehad (de arme kerel
) maar sinds kort heeft hij zijn eerste eigen kat en hij is er helemaal blij mee
We zijn van plan binnenkort te gaan samenwonen en hij zegt nu als soms op voorzichtige toon dat hij echt niet teveel dieren wilt.. maar hij weet best dat dat een hopeloze zaak is met mij in huis haha 
(ruinen van 21, 10 en 6 jaar oud)
) en ze zijn ondertussen 24 cm groot. Als je dieren neemt weet je dat het tijd en geld gaat kosten, zeker als je ze zo optimaal mogelijk probeert te houden 
De meeste van onze dieren komen uit het asiel, oa onze oude koningspoedel die helaas vorig jaar overleden is... onze pup hebben we wel bij een fokker vandaan, dezelfde fokker als onze oude koningspoedel (die we via via opgespoord hebben).

Louise74 schreef:@steefjebos: bedankt, we hebben haar nu een maand. Ze was te druk met 7 maanden voor een gezin met 3 kinderen........Wat een geweldige foto van het uitlaten van de pony met de jackie's, echt een foto om te koesteren!
@lovelady1: heerlijk om de ruimte te hebben, maar hoe idyllisch ook het is ook hard werken voor jullie.
@Freya: wat is een oliebol tzuBen benieuwd naar een foto!