Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
funnyhorses schreef:Dus gewoon proberen die gel?

Maar even ontopic, het gaat over de brokken.Air schreef:''CASA-FERA Adult bevat uitsluitend streng geselecteerde hoogwaardige grondstoffen: rijst,
maïs, gerst, pluimveemeel, bietenpulp, pluimveehydrolisaat, vitaminen, globinepoeder, zalmolie, pluimveevet, haringmeel, lamsvlees, rundvet, gist (bèta-glucanen), kippenleverextract, eipoeder, lecithine, L-lysine, lijnolie, kaliumchloride, dl-methionine.''
Hetgeen wat op de eerste plaats staat zit er het meeste in.... verder is het zoeken naar iets van vlees
Pinacolada schreef:Ik ga alles ook maar eens lezen. Heb een Jack Russel pup van 11 weken die bij de fokker Farmfood kreeg. Daarom hebben wij ook een zak gehaald, maar heb niet het idee of ze het echt lekker vind. Eet niet graag en de probeerzakjes van andere merken waren wel zo op.
. Maar zie haar nooit echt happig op dr eten. 1 a 2 dagen in de week krijgt ze Farmfood Fresh pens hart compleet uit de vriezer en daar is ze wel ontzettend gek op. Maar ze zou van mij wel ietsjes dikker mogen...dus ben wat aan het twijfelen. WiskyBokjes schreef:Sonja, dus vers vlees zie jij als rauw? Hmm ik zou dan eerder denken vers vlees is vers als het net is afgeschoten zeg maar. Ik geloof zelfs dat in Nederland een hele strenge norm is om ergens VERS op te mogen zetten (bij hondenvoer).Maar even ontopic, het gaat over de brokken.

en al helemaal niet aan de pupjes haha 

hahaha