Sowieso geen fokpoes. Als alles goed gaat mag Lenthe volgend jaar misschien nog één nestje en daarna wordt zij ook castraatje en stop ik voorlopig met fokken. Naast Lenthe heb ik ook geen open poezen meer en dat bevalt me nu eigenlijk wel goed. Wat een rust..
Heel misschien blijft er wel een kleintje plakken van dit nest, maar dan gewoon een castraatje.
Vanmorgen zat ze enorm te hijgen. Ze is nu op zich rustig, alleen af en toe enórm aan 't miauwen. Nu ligt ze weer rustig bij me. Het begint al wat te rommelen
Het gokken mag beginnen! Wanneer? Hoeveel? Geslachtjes ?:D
Jola
Geplaatst: 14-03-13 21:23
Over 2 dagen, 4 stuks en allemaal Choco's!!!
Jola
Geplaatst: 14-03-13 21:24
Of toch allemaal mooie damekes zoals Iepie en dan 6 stuks?
Hahahah Iepies kunnen er sowieso niet uitkomen (qua kleur )
Jola
Geplaatst: 14-03-13 21:31
Ja!! Maak het nog moeilijker!! Lekker ding ben je toch ook! Dan ga ik voor.....4 maatjes Choco of 6 maatjes Iepie
Vertaling: of 4 lekkere dikkerds of 6 slanke mooikes....
Zo goed? Hi hi
LauraM
Geplaatst: 14-03-13 21:40
Limoen schreef:
Hahahah Iepies kunnen er sowieso niet uitkomen (qua kleur )
Welke kleurtjes kunnen er wel uit komen? (mijn lievelingskleur was die van prince polo in het vorige nestje ) Ik volg nu ook weer stiekem mee , vind het zo'n mooie katten. Terwijl ik er eigenlijk niks mee heb
Alles behalve rood/tortie. Dus Seal, Blue, Choc en lilac. 75% kans op tabby.
Jola
Geplaatst: 14-03-13 21:57
Ik heb er geen kaas van gegeten, weet alleen dat ze stuk voor stuk een prachtig karakter hebben, dus.....pffff....4 tot 6 prachtige kittens!! *en met deze voorspelling moeten jullie het doen *
Ik denk 4 Nino's 2 vrouwelijke en 2 mannelijke versies hihi als ze allemaal weer zo'n geweldig karakter hebben als het nest van Nino dan maakt t ook eigenlijk niet uit in welke verpakking ze eruit komen! Stuk voor stuk prachtig! *kijkt naar de superlieve heerlijke pluizebol die in coma naast me ligt*
roxiie
Geplaatst: 15-03-13 09:10
5 baby's!! 4 dames 1 heer. Hmmmm, kleuren? Ik hoop op choco tabbys!!