Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dierenfan schreef:rindin schreef:![]()
** Ik mag niet in dit topic kijken, maar stiekem doe ik het toch **
![]()
![]()
Ik hou zo van puppieessss
Echt? Ik vind ze vervelend, irritant en vreselijk aanwezig. Ik ben altijd dol blij als de pup periode voorbij is. Daarom denk ik ook nog maar 1x een pup in huis gehad en voor de rest volwassen herplaatsers. Ooit zal er vast (waarschijnlijk) weer wel eens een pup komen in huis maar ook dan zal ik enorm blij zijn als de pup periode weer voorbij is. Ik vind daar dus niets aan. Heel gek waarschijnlijk...
Puur omdat ik het graag zo goed mogelijk doe en dus alleen maar bezig ben met proberen op tijd buiten te zetten en leren dat dit mag en dat minde gewenst is enz. Ik kan pas genieten als ze een maand of 6 zijn en al gerust alleen thuis kunnen blijven, wat gehoorzamen en zindelijk zijn. en dan nog vind ik het weer vreselijk dat je weer op moet letten met niet teveel belasten, teveel beweging geven en teveel indrukken op een dag laten krijgen.
Toch zou ik het zo weer doen

en dan liefst een wit- zwarte en een zwarte met een witte borst

, een rodesian ridgeback x duitse herder
Kentaro schreef:OH Kita!!![]()
fjordowner, is het misschien een idee om eens op een herderforum/hondenforum te kijken en van daaruit te kijken voor een wandeling, mocht er hier geen interesse zijn??
Wij hebben met onze hondjes ook al meerdere wandelingen gedaan via het shiba forum!

ik moet nog drie weken wachten. en het duurt zo lang.
rienne schreef:Wij hebben sinds dinsdag ook weer een pupje, omdat wij maandag onze oude hond hebben moeten laten inslapen en het gemis van een 3e hond was redelijk groot.
Dus hebben wij nu een Akita Inu, een wildkleur en is van 18/10 en hij heet Beemer. Voor de foto wil hij niet stilzitten