Kat in badkamer is schijt irritant!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 10:06

Sanne9489 schreef:
Siggislief schreef:
Dat beest heeft thuis alle ruimte en mag zo wat alles doen
wat ie wilt...

Dat beest krijgt goeie verzorging, beter dan dat beest van Barbie.
Die accepteerd dat ie schijt in huis!
.

Ja, klinkt erg geliefd 'dat beest' klinkt zoveel liefde uit die ene zin.. :x

:r Vreselijk idd..

Amaris

Re: Kat in badkamer is schijt irritant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 10:08

Toch zegt dit topic wel iets anders
[BB] En dan zit je opeens bij de.....

Leuke kat TS, maar je snapt na 6 pagina's commentaar nu ook wel dat je het dier niet kunt straffen omdat hij uit zijn doen is.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 11:45

Soo_Shirley schreef:
ik 'ken' de ts toevallig :Y)

ja dat verklaart meteen een hoop!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:00

http://www.schrikdraadwinkel.nl/138-kat ... draad.html

kost wat en vergt wat draadjes spannen maar zeker weten dat ie niet meer aan de deur krabbelt..is dat te duur/teveel werk,dan deal ermee voor die paar dagen vrees ik,denk dat ie niet graag opgesloten zit in een badkamer...

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:20

Als je oma echt niet wilt dat de kat in de kamer komt. En een pension geen optie is. En je nog steeds "gek" word van het gekrab zit er maar 1 ding op. Matrasje in de badkamer leggen. Lekker knus samen

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:25

schrikdraad, voor een kat, die van streek is vanwege een verhuizing.
de slechtste tip ooit...

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:25

Ah laat m toch bij je in de kamer slapen, klaar.

Is maar voor een paar daagjes en als je oma daar niet tegen kan dat ie overal op springt, dan had ze de kat niet moeten toelaten en zeggen dat je een andere oplossing moet zoeken. zoals toch gewoon thuis blijven en ergens een slaaphoek van maken en is je kat in een vertrouwde omgeving.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:29

TS, ga je dood schamen. Dit is te belachelijk voor woorden.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:32

Hoe verzin je schrikdraad. Sorry maar dat kan echt niet! Een water verstuiver met sensor is dan wel diervriendelijker

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:32

Siggislief schreef:
hebben z'n inenting boekje niet mee.
Die ligt thuis op zolder en mogen beneden niet door de huiskamer.

Vraag je 1 van de werkmannen of hij het boekje wil pakken.
De meesten doen dat wel.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:34

nou ja,krabbelen doet ie dan niet meer toch?? ;)

als iemand het heeft over ''dat beest'' zal schrikdraad ook niet erg gevonden worden..

overigens had de kat bij mij gewoon op bed mogen slapen hoor,oma of niet,dan maar eigen beddengoed mee...

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:37

Mijn hemel.... Sommige van jullie doen alsof TS de kat in 9 stukjes heeft gescheurd :roll: En hoezo is "beest" een slecht woord?? Ik heb het vaak over mijn beesten als ik praat over al mijn huisdieren bij elkaar? En geloof me, als iemand voor 100 procent voor zijn dieren gaat ben ik het wel.. Waar sláát dit echt allemaal op zeg...

Oké TS heeft haar kat een tik gegeven en misschien wat dat niet niet terecht.. Maar kom op zeg, gaat de kat heus niet dood aan..

Ik gok zo maar dat TS veel stress heeft om de verbouwing van het huis en had gehoopt dat katlief het huisje van oma heel zou houden en niet op "stelten" zou zetten. Helaas is katlief het daar niet mee eens en dan kan je best een beetje gefrustreerd zijn en dingen misschien wat onhandig typen. Het is maar waar mensen persoonlijk om moeten worden en druk om maken :roll:

TS de eerste dagen na onze verhuizing ging mijn kat ook krabben aan deuren, wat ik toen heb gedaan is op marktplaats gezocht voor oud vloerbedekking wat ik gratis kon ophalen en dat voor de deur gezet.. Zo gaat de deur van je oma elk geval niet kapot. Succes ermee.

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:43

Nessah schreef:
Mijn hemel.... Sommige van jullie doen alsof TS de kat in 9 stukjes heeft gescheurd :roll: En hoezo is "beest" een slecht woord?? Ik heb het vaak over mijn beesten als ik praat over al mijn huisdieren bij elkaar? En geloof me, als iemand voor 100 procent voor zijn dieren gaat ben ik het wel.. Waar sláát dit echt allemaal op zeg...

Oké TS heeft haar kat een tik gegeven en misschien wat dat niet niet terecht.. Maar kom op zeg, gaat de kat heus niet dood aan..

Ik gok zo maar dat TS veel stress heeft om de verbouwing van het huis en had gehoopt dat katlief het huisje van oma heel zou houden en niet op "stelten" zou zetten. Helaas is katlief het daar niet mee eens en dan kan je best een beetje gefrustreerd zijn en dingen misschien wat onhandig typen. Het is maar waar mensen persoonlijk om moeten worden en druk om maken :roll:

TS de eerste dagen na onze verhuizing ging mijn kat ook krabben aan deuren, wat ik toen heb gedaan is op marktplaats gezocht voor oud vloerbedekking wat ik gratis kon ophalen en dat voor de deur gezet.. Zo gaat de deur van je oma elk geval niet kapot. Succes ermee.

Dus omdat een "beest" er niet dood aan gaat hebben wij mensen het recht om ze onterecht te slaan? Apart moet ik zeggen. Dat een dier en niet aan dood gaat wil niet zeggen dat het goed en normaal is.

Ik denk dat de meeste zo fel zijn omdat TS totaal geen begrip voor kat lijkt te hebben en zich niet realiseerd dat het voor de kat ook vervelend is om uit zijn eigen omgeving te worden getrokken en dat katten tot wel 6 weken de tijd nodig hebben om te kunnen wennen aan hun nieuwe stek.

TS ik zou gewoon veel geduld hebben en het beestje aandacht geven. Hij mist zijn thuis

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:50

We waren er niet bij en ik vind slaan heel anders dan een tik geven.. Wat is een tik? Met een vinger een tikje op zijn neus geven?

Misschien heeft de TS dit meer geschreven toen ze gefrustreerd was en komt het daarom wat anders over.

Wat ik met mijn post bedoel te zeggen is dat mensen niet te snel zwart-wit moeten denken en gelijk een oordeel moeten hebben. Daarnaast is het niet nodig om een heel drama verhaal ervan te maken.. Als het een klein tikje met een vinger was, zal de kat er echt niet wakker van liggen... Aangezien TS een heel topic toen over de dieren arts had, is zij heus wel liefdevol naar de kat.

En wat is er mis met het woord beest?? Is gewoon een ander woord voor dier?? Ik noem mijn huisdieren altijd mijn beesten.. Maar die komen écht niks te kort en ik ben er erg goed voor...

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:01

Mij hoor je niet over het woord beest. Al noem je je dier, fred, kees of Jezus. Mij maakt het niet uit, als je maar goed voor ze zorgt en eerlijk bent.

Het is de samenloop van alle dingen vermoed ik.

TS vraagt letterlijk om manieren om haar kat straffen voor heel logisch gedrag. En dan komt als gevolg daarop het woord beest wat emotieloos over. Waar TS volgens jou misschien gefrustreerd geschreven heeft, wekt deze manier van schrijven juist weer de frustraties van andere op. Zo is het rondje weer compleet.

Als je geen "last" wilt hebben van dieren moet je ze simpel weg niet nemen. Dan mauwen ze niet, blaffen ze niet, krabben ze niet.

Zoals TS het omschrijft, lees ik geen tikje op de neus. Anders had TS wel gezegt: "ik heb hem een tikje op zijn neus gegeven". En niet:" ik heb hem in zijn nekvel gepakt en een tik verkocht, maar het werkt niet".

Dus inderdaad. Wat is een tik? een tik is voor iedereen iets anders.

Maar om on topic te blijven. Ik denk niet dat TS op 1 van bovenstaande manieren haar probleem gaat oplossen, al zal de kat na verloop van tijd wel aan het nieuwe huis wennen en is het probleem verholpen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 13:17

De kat loopt gewoon de hele dag gewoon door het huis.
En meneer heeft vanmorgen vroeg ook een Orchidee van m'n Oma
kapot gegooid.

Ik heb hem dan wel bij z'n nek vel gepakt maar niet opgetild ben niet gek!
En het waren echt geen harde tikken (meer een tikje).

Slaap is hier in huis en ook in onze eigen huis belangrijk.

En tja meneer ligt nu lekker te slapen op schoot..

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:21

Heb het topic doorgelezen en eerlijk waar ik zit ook met verbazing de reacties van ts te lezen! :?

HOE kan men nou in vredesnaam boos worden op een dier wat in een vreemde omgeving gezet wordt,opgesloten in een kille badkamer >;) ,geweigerd door het eigen baasje in een stokvreemde omgeving? >;)
TS ben jij zelf nooit kind geweest en heb je je nooit eens alleen of angstig gevoeld in een vreemde omgeving?
Dat is met dieren vaak ook niet anders hoor.
Het geeft toch geen rede om boos te worden op je eigen huisdier en dan ook nog willen straffen? -O-

Ik snap best dat het erg vermoeiend is als je uit je slaap gehouden wordt maar ik bid dan nu alvast voor je dat je nooit aan kinderen begint.Ga je die ook op de badkamer opsluiten als ze 's nachts huilen?
Je hebt niet veel inlevingsvermogen naar je dier en dan wil je ook nog begrip hebben door dit topic te openen? >;)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 13:23

Ik wil NIET eens kinderen.. :r

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:24

funnyhorses schreef:
Ik snap best dat het erg vermoeiend is als je uit je slaap gehouden wordt maar ik bid dan nu alvast voor je dat je nooit aan kinderen begint.Ga je die ook op de badkamer opsluiten als ze 's nachts huilen?

En een tik verkopen en hun bij hun nekvel pakken :') arme kids.... en die janken vaker als jou kat die een paar dagen van slag is :))

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:26

Siggislief schreef:
kapot gegooid.

Maar hoe gaat het nu dan?

Hoe lang zijn jullie al bij je oma?

mag je kat normaal gesproken naar buiten?

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:28

oke, nu weet TS het wel weer mensen.. Sjeetje 6 pagina's vol met zowat elke keer hetzelfde commetaar...... :n

Kat keer bij nekvel pakken kan gerust, kat moet ook leren dat niet alles mag.
Mijn kat mag ook zeker niet alles in huis... Je moet toch wel wat regels hebben.
Als ik sommige reacties lees lijkt het wel alsof de katten van hun echt alles mogen.
lijkt me ook niet echt bepaald goede opvoeding.

Maar goed TS ik hoop dat je weer lekker gauw in je eigen plekje zit, voor jullie en de kat het beste denk ik.
Sterkte en succes nog voor de aankomende paar daagjes!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:29

Siggislief schreef:

:') _/-\o_ *\o/*

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 13:31

Marcella_e schreef:
Siggislief schreef:
kapot gegooid.

Maar hoe gaat het nu dan?

Hoe lang zijn jullie al bij je oma?

mag je kat normaal gesproken naar buiten?

Het gaat nu al beter.

We zitten der al vanaf Zondag Avond bij Oma.
Dus nog tot Zaterdag/Zondag blijven we der ligt ook een beetje
aan de vloer.

Hij mag alleen onder toe zicht naar buiten, en dan loopt ie gewoon
door de tuin. Alleen nu naar buiten gaat wat moeilijk door het Balkon!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 13:32

funnyhorses schreef:
Siggislief schreef:

:') _/-\o_ *\o/*

Doe eventjes normaal zeg! Klein Kind! :roll: >;)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:34

Die orchidee heeft hij natuurlijk kapot gemaakt uit wraak dat hij niet op je kamer mag van oma :j