Winner91 schreef:Brown kan al zitten op comando!
knappe Brown!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gianti schreef:my_precious schreef:om tegen die tijd een bezoekje te doen bij mij, omdat mijn teefje ongeveer eind deze maand gedekt wordt en tegen die tijd dat ts een pup wilde, de pups weg mochten, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb fiewwww.....
beetje banketstaaf opmerking vind je niet?
ingedebruijn schreef:Vrijheid van meningsuiting in een jasje van "ik moet en zal een vervelende, niets toevoegende opmerking plaatsen" zo jammer.. Ook ik haal mn stipje hier maar weg. Vind dit gewoon triest naar TS en haar pup toe.. jammer. Heel jammer!
[/quote]Citaat:helemaal eens, ik bood nog aan om tegen die tijd een bezoekje te doen bij mij, omdat mijn teefje ongeveer eind deze maand gedekt wordt en tegen die tijd dat ts een pup wilde, de pups weg mochten, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb fiewwww.....
maaaar vind ts haar hondje wel een leuk ding..
@TS ik las ergens in het topic dat jij en je vriend beide werkte geloof ik..hoe ga je dat straks doen? is de pup dan hele dagen alleen thuis?
Blingh schreef:Citaat:helemaal eens, ik bood nog aan om tegen die tijd een bezoekje te doen bij mij, omdat mijn teefje ongeveer eind deze maand gedekt wordt en tegen die tijd dat ts een pup wilde, de pups weg mochten, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb fiewwww.....
maaaar vind ts haar hondje wel een leuk ding..
@TS ik las ergens in het topic dat jij en je vriend beide werkte geloof ik..hoe ga je dat straks doen? is de pup dan hele dagen alleen thuis?
[/quote]Batlow schreef:ingedebruijn schreef:Vrijheid van meningsuiting in een jasje van "ik moet en zal een vervelende, niets toevoegende opmerking plaatsen" zo jammer.. Ook ik haal mn stipje hier maar weg. Vind dit gewoon triest naar TS en haar pup toe.. jammer. Heel jammer!
Der hond kan zitten op commando, wauw.... dat is basis opvoeding.
Mijn hond gaat zitten als ik met mijn vinger wijs wauw!!!! lekker boeiend
Ik ga maar in leesmodus, ik wordt sarcastisch hiervan haha
Ik ben ook erg benieuwd hoe groot (klein
) ze uiteindelijk wordt.
)
)
Dusuh, ik wil zeker nog meer zien van Brownie