Mag ik even voorstellen!? Mijn chihuahua pup van 8 weken!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:38

Winner91 schreef:
Brown kan al zitten op comando!

knappe Brown!!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:39

Ok bij deze haal ik gewoon mijn stipje weg. :j
Ik kwam voor foto's en die heb ik gezien.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:40

Winner91 schreef:
Fijn dat er ook mensen zijn die een leuke reactie
kunnen geven op Brownie. Inderdaad hoeven de dingen
waar sommige het niet mee eens zijn meerdere keren
herhaald te worden, daar schiet ik niks mee op.

Brown kan al zitten op comando!

Dat kan mijn Duitse herder ook
:')

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:41

Gianti schreef:
my_precious schreef:
om tegen die tijd een bezoekje te doen bij mij, omdat mijn teefje ongeveer eind deze maand gedekt wordt en tegen die tijd dat ts een pup wilde, de pups weg mochten, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb fiewwww.....

beetje banketstaaf opmerking vind je niet?

nee hoor, dit is gewoon mijn mening.. vrijheid van meningsuiting dus!!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:43

Vrijheid van meningsuiting in een jasje van "ik moet en zal een vervelende, niets toevoegende opmerking plaatsen" zo jammer.. Ook ik haal mn stipje hier maar weg. Vind dit gewoon triest naar TS en haar pup toe.. jammer. Heel jammer!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:46

ingedebruijn schreef:
Vrijheid van meningsuiting in een jasje van "ik moet en zal een vervelende, niets toevoegende opmerking plaatsen" zo jammer.. Ook ik haal mn stipje hier maar weg. Vind dit gewoon triest naar TS en haar pup toe.. jammer. Heel jammer!

Der hond kan zitten op commando, wauw.... dat is basis opvoeding.
Mijn hond gaat zitten als ik met mijn vinger wijs wauw!!!! lekker boeiend

Ik ga maar in leesmodus, ik wordt sarcastisch hiervan haha :Y)

Gianti

Re: Mag ik even voorstellen!? Mijn chihuahua pup van 8 weken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:47

graag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:47

Citaat:
helemaal eens, ik bood nog aan om tegen die tijd een bezoekje te doen bij mij, omdat mijn teefje ongeveer eind deze maand gedekt wordt en tegen die tijd dat ts een pup wilde, de pups weg mochten, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb fiewwww.....

maaaar vind ts haar hondje wel een leuk ding..

@TS ik las ergens in het topic dat jij en je vriend beide werkte geloof ik..hoe ga je dat straks doen? is de pup dan hele dagen alleen thuis?
[/quote]

Ze hoeft t.o jou toch geen verantwoording af te leggen?

Tuurlijk mag je je mening uiten, dit vind ik alleen geen uiten maar doordrukken.
Jammer dat de TS zo keihard van haar roze wolkje afgedonderd wordt.

En ook ik haal bij deze mijn stipje weg.
In het vervolg maar de regels aanscherpen en net zoals wat bij het paardengedeelte moet, dit ook maar toe te passen hier. Geb.datum van de hond,sinds wanneer hij van moeders af is. EN om niet te vergeten de dagen dat je werkt :j

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:50

Blingh schreef:
Citaat:
helemaal eens, ik bood nog aan om tegen die tijd een bezoekje te doen bij mij, omdat mijn teefje ongeveer eind deze maand gedekt wordt en tegen die tijd dat ts een pup wilde, de pups weg mochten, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb fiewwww.....

maaaar vind ts haar hondje wel een leuk ding..

@TS ik las ergens in het topic dat jij en je vriend beide werkte geloof ik..hoe ga je dat straks doen? is de pup dan hele dagen alleen thuis?

Ze hoeft t.o jou toch geen verantwoording af te leggen?

Tuurlijk mag je je mening uiten, dit vind ik alleen geen uiten maar doordrukken.
Jammer dat de TS zo keihard van haar roze wolkje afgedonderd wordt.

En ook ik haal bij deze mijn stipje weg.
In het vervolg maar de regels aanscherpen en net zoals wat bij het paardengedeelte moet, dit ook maar toe te passen hier. Geb.datum van de hond,sinds wanneer hij van moeders af is. EN om niet te vergeten de dagen dat je werkt :j[/quote]

ohw dus jij vind dat ik niet mag vragen hoe ts het gaat doen als haar vriend en ts aan het werk zijn? een vraag stellen mag altijd of ts daar antwoord op geeft moet ze natuurlijk zelf weten. heeft dus nuks met verantwoording af te leggen te maken!!!
of heten jullie ook al ts en beantwoorden alles voor haar.
jullie zijn blijkbaar net zo snugger als ts zelf ppfff..
Laatst bijgewerkt door my_precious op 17-10-12 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:51

Dat over het werken is toch een normale vraag? :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:51

Batlow schreef:
ingedebruijn schreef:

Der hond kan zitten op commando, wauw.... dat is basis opvoeding.
Mijn hond gaat zitten als ik met mijn vinger wijs wauw!!!! lekker boeiend

Ik ga maar in leesmodus, ik wordt sarcastisch hiervan haha :Y)

Dit bedoel ik.. niet eens meer trots mogen zijn dat je pup een commando heeft geleerd.. wat mankeert je..

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 21:53

Hahaha inderdaad! Ja Brownie zit heel de dag alleen zonder eten en drinken in een hok in de schuur.. Oja ze is ook al gedekt en ik denk dat de pups met 3 weken weg gaan.. _/-\o_

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:54

Ik vind het een leuk hondje :D Ik ben ook erg benieuwd hoe groot (klein :') ) ze uiteindelijk wordt.
En al dat gezeur hier ook altijd, het is een gezond hondje, heeft netjes al de entingen en kuren gehad. En of ze het nu koud heeft of gewoon een trillerig type is, dat maakt toch ook niet uit? Die kleertjes zitten ze echt niet in de weg en ik vind het er altijd wel leuk uitzien (niet allemaal natuurlijk :+ )
En wat knap dat ze al kan zitten, volgens mij zijn het hele snuggere hondjes

jezelf niet laten tegenhouden om nog meer topics te openen hoor, anders krijgen we nooit meer dit soort schattige hondjes te zien <3

en voor degene die zich aangesproken voelen: wat willen jullie hier nou eigenlijk mee bereiken? En ik vraag me af of jullie in het echt ook kinderachtig doen.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:56

Er mankeert niks met mij hoor ingedebruijn, ben lichamelijk en geestelijk 100% gezond *\o/* *\o/*

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:59

Batlow schreef:
Er mankeert niks met mij hoor ingedebruijn, ben lichamelijk en geestelijk 100% gezond *\o/* *\o/*

Gedraag je dan ook zo

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 21:59

Functioneer dan ook zo ;)

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:02

Batlow schreef:

waha volgens mij heb je nu 3 moeders die je vertellen wat je moet doen..

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:03

hahahaha volgens mij ook ze nemen me nog serieus ook. Achja, niveau af en toe.......

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:03

Winner91 schreef:
Hahaha inderdaad! Ja Brownie zit heel de dag alleen zonder eten en drinken in een hok in de schuur.. Oja ze is ook al gedekt en ik denk dat de pups met 3 weken weg gaan.. _/-\o_

Dan wil ik er wel 1 hoor.. Geef je 50 euro, dan wil ik hem wel met 2,5 week halen hoor!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:04

oooohhwww wat grappig _O- _O- _O- _O- _O- _O-

not

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:05

NathalieW schreef:
Winner91 schreef:

Dan wil ik er wel 1 hoor.. Geef je 50 euro, dan wil ik hem wel met 2,5 week halen hoor!

*\o/* _O- *\o/*

Strawberry3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:13

Wat een droppie! Veel plezier met je hondje!

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 22:15

Dankjewel Sabje! :)

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:17

Wat een schatje zeg!
Laatst was ik bij een gezin en zij hadden ook twee chi puppies. Was een ongelukje, maar wat zijn ze leuk. Mocht er zo één hebben, maar helaas werk ik te veel.... en ben ik van de wat grotere honden.

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:41

Wat een heerlijk chi pupje heb je daar zeg, bereid je maar voor want met die slimme koppies zijn het donderstenen hoor }>

Brownie lijkt echt ontzettend veel op mijn moeder haar chihuahua puppy (ondertussen is ze ook al weer ruim een jaar maar het blijft echt een slungelig pupje :') )
Je bent ook echt heel goed bezig dat je hem al leert zitten, zoals ik al zei zijn ze vrij slim en kun je niet vroeg genoeg beginnen met wat simpele oefeningetjes die je steeds wat moeilijker maakt naarmate hij de eerste paar dingetjes snapt.

En laat je niet weerhouden door de rotopmerkingen van sommige bokkers.. Ik heb laatst ook een topic geopend en 80% van de reacties waren verwijtend maar er zijn gelukkig altijd nog mensen die wel fijne en soms nuttige reactie geven :) Dusuh, ik wil zeker nog meer zien van Brownie :)