Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Colway schreef:als je hele huis naar pis ruikt, dweil je niet genoeg..Sorry maar met een pup die niet zindelijk is, ruikt ook niet je hele huis naar pis
Ik snap ook niet dat je geprobeerd hebt de hond te straffen. Dat is het zelfde als een blinde op z'n flikker geven als hij niet uitkijkt
Je hond voelt zich naar om jouw reacties, niet omdat hij steeds denkt 'ow jee ben ik weer incontinent'
laat het dan inslapen
slimmerik schreef:Nee hoor de spuit is in mijn ogen niet de allerlaatste optie. Een spuit is er om verder lijden te voorkomen.
StalNollie schreef:heb alvast de DA gemaild, zou morgen op controle moeten maar de tijd dat hij open is ben ik aan het werk. dus even gemaild om te overleggen. of hij nog iets zou willen proberen. en anders of we voor volgende week een afspraak kunnen maken.
overigens stinkt het hier in huis echt voort naar pis, lig nu even op bed en ruik het gewoon overal.
hoop snel bericht terug te krijgen van hem
StalNollie schreef:De hond plast overal, en matje aanleren? Hij duikt nu al in elkaar en het zijn geen plasjes van een kleine hond.
cam schreef:Heb je verschil wel eens gezien tussen een plasje van een pup. En die van een volwassen ouderen reu.
Urine die in de nacht op je vloer ligt gaat echt wil in de vloer trekken. Maar jij gaat vast bij je hond slapen om in de nacht gelijk achter hem aan te dweilen. En tuurlijk ga jij niet werken en blijf thuis om te dweilen als hij even een ongelukje heeft. Droom lekker verder.
Duhelo schreef:StalNollie schreef:De hond plast overal, en matje aanleren? Hij duikt nu al in elkaar en het zijn geen plasjes van een kleine hond.
en nu stel ik nogmaals de vraag:
Heb je de hond al een plaats in huis aangeboden waar hij op kan en mag plassen?
Hij plast overal, tuurlijk, als die moet dan moet die, en als hij geen plaats heeft, dan doet die het willekeurig.
Zoals ik het lees laat hij het niet in zijn mand of in zijn nest lopen, dus heeft hij nog wel het gevoel dat die moet plassen, maar kan het gewoon niet zolang ophouden tot die buiten kan.
dus als medicijnen niet helpen KAN het een oplossing zijn om hem een plaats aan te bieden waar die direct kan komen, en wel mag plassen.
Maar ik heb sterk de indruk dat je die mogelijkheid niet WIL geven, en dat je er gewoon niet echt veel moeite (om een plaats te maken of te dweilen, of om te leren gaan met de geur) wil insteken.
Als dat het geval is zie ik het nut er niet van in om hier nog verder op in te gaan, en zou je je hond beter een goede wandeling geven en laten afmaken.
Geen stress meer voor jouw, geen stank meer, en de hond is verlost.
StalNollie schreef:duhelo: nee ik ga niet aan de pis wennen en heb hier een zoontje van 1 jaar en er komen mensen op bezoek, en die zitten gwoon in de pis stankt. ik heb het idee dat sommige van jullie denken dat het maar een kleine plasje is van een puppie of kleine hond het gaat hier om een grote mechelse herder.
en ik dweil niet genoeg ... 5 keer per dag is niks wat ik dweil. sorry hoor menig mens zou er allang mee zijn gestopt.
ik ga de hond ook geen plekje aanbieden om te plassen want dan leert hij dadelijk dat plassen daar mag inderdaad en plast hij geregeld binnen in huis op de mat. jakkie moet er niet aan denken dat mensen dit werkelijk echt willen..