Kitten 15 weken eet geen brokken, wat doen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-12 18:25

Kimbers schreef:
Ts, waarom reageer je op geen van mijn berichten? Je vroeg of kvv duur was, ik geef aan van niet en geef je een site waar je op kunt kijken voor meer info. Doe je daar wat mee of niet?
Hoop voor je dat jullie er snel uit zijn, het is toch wel een gedoe zo.

k ie nergens een website? :o
ik heb zeker niet over je post heen gelezen!

Sinds vandaag heeft ze een paar brokjes gegeten door het voer en heeft ze water gedronken.
En de fokker is ook nog langs geweest.

Verder vind ik sommige reacties te ver gaan over ''slechte oppas''. Het gaat hier om een dierenliefhebber die een paar x per dag langs komt. Verder weet bokt niks van de situatie af, alleen wat ik zo even schrijf en hier neemt bokt weer hele conclusies uit en zijn wij weer slecht voor ons dier, ''een ander weet alles ook zoveel beter''. Maar goed ik wil hier niet te lang over doordraven.

Maar we zijn al erg blij dat ze wat eet, dus vanaf nu kunnen we langzaam het op gaan bouwen :)
Bedankt voor de tips allemaal

Kimbers

Re: Kitten 15 weken eet geen brokken, wat doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 18:32

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 22:42

wij hebben dit ook gehad met een kitten. Ik vind het kitten van jou nu echt te jong om nu even niets anders aan te bieden.
Toen ze wat ouder was zijn we langzaam minder natvoer gaan geven, helemaal stoppen ineens vond ik zielig. Uiteindelijk is ze toen vanzelf brokken gaan eten. Wij voeren overigens Acana. Ook andere brokken, ook junkfood wiskas ze wilde in het begin geen enkele brok eten.

siepenteun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 16:09

Nog een tip ecostyle voer. Zit kattenkruiden in en allemaal aantrekkers dat het lekker blijft

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 09:06

mensen niet bang zijn dat we haar brokken dwingen te eten...ze krijgt het gewoon geweld door haar voer en we laten haar zeker niet verhongeren :)

bedankt nog voor de tips :)