Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben ik er maar vanuit gegaan dat ze nu het trapje op en af kunnen. Vorige week lukte erop nog niet, gister trapje weer vast gezet en vanmorgen waren ze er af gegaan. Net gecontroleerd en mams en de kuikens zaten netjes boven. Scheelt mij ook wee transport bak verplaatsen en hebben ze beneden meer schepruimte. 

. Ik ben bang dat ik hier 3 haantjes heb maar dat wee ik pas over een aantal weken. Ik ben onbekend met de groeiwijze van araucana s. Die staan toch al hoger op de pootjes.
Wat heb jij toch een mooie hen, Mando! Vind deze foto (http://i476.photobucket.com/albums/rr12 ... III037.jpg) ook heel wijs!
Ook niet zo handig. Toch om een indruk te krijgen: 
Dan is ze wel erg fel! Wij halen ze, als ze er zelf niet af komen, maximaal 1x per dag eraf. Dat is echt wel genoeg. Meeste hennen die wel zelf eraf gaan, gaan er 1x per dag of 1x per twee dagen af.
Wij hebben wel eens broedeieren gekocht om in de broedmachine te doen, maar na 3x broedmachine uitgeprobeerd te hebben, nog steeds geen kuikens. Gelukkig hadden wen u weer een broedse hen
)
Verder was die niet gemeen. Eigenlijk gewoon heel lief, net als de rest van de brahma's.