Ayasha schreef:Diablo schreef:Die doet niets joh, die heeft wel wat anders te doen.
Als jouw dieren uit gelaten/gestolen worden?

Zou mooi zijn als ze dan niets deden. Ze komt op jouw terrein dan en laat jouw dieren uit/steelt jouw dieren. Is heel wat anders dan als de katten bij haar binnen wandelen he.
Dan moet TS het eens proberen, misschien doet de politie wat. Ik denk het niet.
GamblersCup schreef:bigone en anneliesdj, zo werkt dat niet met katten. En is nog slecht ook, je kat volproppen. Ik denk dat een verhuurder weinig kan doen als het om zo'n vrouw gaat die niet helemaal werkt zoals zou moeten. En verhuurder is ook niet de makkelijkste, heb ik van TS begrepen.
Een kat eet buiten ook zoveel hij wil, als hij de kans krijgt. Als je niet wilt dat je kat elders eet, moet je hem thuis laten.
GamblersCup schreef:Maar er wordt btw wel héél erg op de katten gefocussed, wat inderdaad ook heel erg is... maar 3-5 keer per nacht op het raam lopen bonken en die andere fratsen vind ik ook héél erg not-done en zou die vrouw problemen moeten bezorgen.
Dat ben ik wel met je eens, maar het topic ging in eerste instantie over de katten. Als er zoveel andere klachten bijkomen, ging ik naar de verhuurder toe.