Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
niet wat ik in gedachten had.
kip. Ik heb nu ook eend erbij gekocht, ging er ook erg goed in.
,zou het zelf niet kopen verder... Citaat:Dat heeft mijn pup ook maar dan met carnibest In nog geen 5 sec was het op en hij keek me ook zo aan van; is dit alles
Gek hè. 

kimmie261 schreef:maar essie,waarom zou een welp anders moeten eten als een volwassen hond,er wordt meer bedoeld,vangen wolven speciale konijntjes voor hun welpen...
vers vlees is vers vlees voor alle leeftijden geschikt,van pup tot senior,omdat er gewoon geen ( tot amper) toevoegingen inzitten...
) en geen entingen enz.
)
kimmie261 schreef:puppies geef ik hier zo goed als onbeperkt kvv ( zo'n keer of 7 a 8 per dag een portie),een pupje eet hier ongeveer 800 gram tot een kilo kvv per dag weg..![]()
ik heb ook eens duck gegeven,maar vond dat geen fijn vlees,zou het zelf niet kopen verder...
zeker ,hier eten ze met 8 weken al zoveel...wel in porties hoor,steeds een 100 a 150 gram,en als ze minder maaltijden nodig hebben dan gaan de porties kwa gewicht omhoog maar minder keer aangeboden.. ESSIE70 schreef:ashley1 schreef:Wat krijgt die van jou nu dan?
Carnibest voor pups. Misschien moet ik de gewone carnibest maar eens proberen?
Heeft 'ie tenminste wat te doen 
Wij hebben de luxe om voor vlees te kiezen voor onze viervoeters.. Daar kwam ook mijn opmerking vandaan over de asielzoeker die bij de eerste de beste dierenspeciaalzaak binnenstapt en wel 100 soorten voer ziet voor dieren.. En zij vaak niet eens konden kiezen wat ze wilden gaan eten.. Tuurlijk zit er een hoop oliebol tussen, maar de Nederlandse hond heeft het zo slecht nog niet
, dáár gaat het me om.
. Topvoer is anders, ben ik van mening.. Dit komt in de vorm van vers vlees
.
Ik geloof ook niet in voer voor bepaalde rassen of puppybrokken.. Wat zou een pup anders moeten eten? Misschien iets meer eiwitten, vitaminen? Vlees bevat gewoon wat een pup moet hebben. Zoals hierboven geschreven is, als ze wat meer nodig hebben, eten ze gewoon wat meer vlees, er wordt geen speciaal `puppy-konijn´ gevangen in de natuur..

WolinLotte schreef:@Essie70: Ik snap je uitleg niet helemaal.. Waarom zou een rashond zijn constructie anders zijn van als van een andere hond of wolf? Zijn lijf functioneert op een en dezelfde manier! De bouw kan verschillen.. Zo zijn hondenrassen ontstaan, het een wordt voor dat werk ingezet, de ander voor dit werk.. Maar hun lijf functioneert nog steeds hetzelfde! Hetzelfde darmgestel, dezelfde longen, hart, etc.. Vaak is juist vers vlees een oplossing voor lichamelijke mankementen.. Ik zie geen reden om een bepaalde hondenras géén KVV te geven..Ik geloof ook niet in voer voor bepaalde rassen of puppybrokken.. Wat zou een pup anders moeten eten? Misschien iets meer eiwitten, vitaminen? Vlees bevat gewoon wat een pup moet hebben. Zoals hierboven geschreven is, als ze wat meer nodig hebben, eten ze gewoon wat meer vlees, er wordt geen speciaal `puppy-konijn´ gevangen in de natuur..