Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het gaat beter met ons poezenbeest! 2 nachten in de bench gedaan en hij deed het daar netjes op de bak, overdag mocht hij toch los (vond het zielig zoveel in de bench) gisteravond moest hij er weer in maar meneer had een betere oplossing: ik zet hem in de bench, hij doet netjes zijn plasje op de bak en mag daarna los blijven lopen. smorgen doen we hetzelfde en zo blijft hij ook de hele dag droog. Hopelijk kan binnenkort de bench weg en zal hij uit zichzelf op de bak gaan. Ben wel erg blij want nu mag hij blijven
en het is een verademing om niet meer te hoeven dweilen!
Zit er aan te denken om de titel aan te laten pasen,Sharmila schreef:Ik zie dat sommige mensen rauwe voeding adviseren. Doe dit niet!!!! Ik werk bij een dierenarts en deze week nog 4 katten in laten slapen door dit geweldige advies. Houd hem op s/d zolang de dierenarts aangeeft en zet hem dan levenslang over op c/d of nog beter urinary van Royal Canin.
Als je merkt dat hij lastig gaat vang het dan op met novacam. Zelfde als metacam maar dan de helft goedkoper. Houd dit minimaal 5 dagen vol en stop er dan weer even mee.
Maar absoluut geen rauwe voeding of van die anti struviet voeding van de dierenwinkel!
Top dat het met jouw kat weer helemaal goed gaat. Fijn voor de kat en ook voor jezelf.
Bench is sinds 2 weken uit huis verdwenen. Ben toch blij dat we door hebben gezet. Hij voelt zich ook zichtbaar beter, zijn vacht is mooier en hij is meer zichzelf.
Had het niet verwacht