Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:90% komt door de (vorige) eigenaren! Vind dat ook zo'n sterk punt van CM dat hij dat ook gewoon direct aangeeft!
Vraag me wel vaak af na een aflevering of mensen het een tijd later nog steeds zo doen als dat hij heeft aangegeven
Hij gaat er altijd vanuit dat mensen het beste voor hebben met hun hond. En als je niet weet dat je het zus en zo moet doen, ja dan is het logisch dat er dingen fout gaan. Sommige mensen hebben ook gewoon een duwtje in de rug nodig, daar helpt hij ook bij.
). Maar, 9 van de 10 keer ging het gewoon goed de laatste tijd. Maar zijn moeder was ZO bang dat hun hond uit zou vallen, dat voelde ze natuurlijk aan.. Gokje: hond voelt die angst aan, en wil de baas verdedigen en valt andere hond aan. Duh 
Ik hoop maar dat hun volgende hond zo sociaal als de pest is, dan kan die tenminste los.. (in huis gaat het trouwens wel prima)
Zit hier zo'n zenuwpees en door er niet op te reageren is ze inmiddels dusdanig dapper dat ze buiten weet dat kliko's en plastic zakjes geen honden opeten
Ook ''calm and assertive'' heeft me al menig maal geholpen als ze uit haar halsbandje schoot of we materiaalpech hadden.
Laatst een Stafford-pup. Mens bleeeef maar roepen *Angel... Aaaaangeeeel, kom dan bij het baaaaaasje*. Uhm... Wat dacht je ervan om je hond gewoon te gaan pakken? Wordt vast een heeeel leuke hond...
Dus als je niet zeker weet of je dat goed doet moet je daarmee oppassen idd
Hoewel er een hoop momenten zijn dat ik haar aandacht even terug bij mij wil hebben en dan baal dat ik alleen de riem heb om mee te werken... amyz schreef:Timing ben ik wel altijd erg scherp op maar ik snap dat aantikken gewoon niet helemaal goed, dus dan is het niet voor mij weggelegdHoewel er een hoop momenten zijn dat ik haar aandacht even terug bij mij wil hebben en dan baal dat ik alleen de riem heb om mee te werken...
Trientje...
Lig zaterdagnacht meestal uren tv te kijken maar zap op de een of andere manier er kennelijk overheen. Xjosee schreef:Ik vind dat Milan hele goede dingen kan doen om honden te heropvoeden maar je kan honden niet onderling vergelijken. Ik denk dus niet dat je de methode van Milan zo kan overnemen, iedere situatie, iedere hond en ieder baasje is anders. Denk dat er daarom veel mis gaat als mensen hem proberen na te doen.
Wat ik verder mis is dat Cesar Milan nergens verteld over hoe je alles kan voorkomen, oftewel hoe je de opvoeding van je hond start.
saskiakefie schreef:Ik ga eigenlijk wel mee met dierenfan![]()
Over de lichaamsbeweging, je kunt ook overdrijven. Als je ziet hoeveel beweging de honden van Cesar krijgen is ook niet echt normaal meer..
Hhilde: Mag ik weten waarom je tegen castreren bent?