Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aslo schreef:Aaach ook al zulke scheetjes. En wat leuk, alle pups een ander kleurtje.
Kunnen jullie Bullen ook zo eten? En dan bedoel ik niet zozeer dat ze een 'gezonde' eetlust hebben, maar meer dat ze best veel moeten hebben om op gewicht te blijven? Diva zag er prima uit toen ze kwam, mss heel ietsje te dik. Heb haar overgezet van brok (vorige eigenaar) op KVV (voer ik al 15 jaar). Ben begonnen met 300 gram per dag, zou eigenlijk voldoende moeten zijn. Schat dat ze zo'n 10 kg weegt. Ze viel af, heb haar een wormenkuur gedaan en nu krijgt ze sinds 10 dagen bijna 400 gram per dag. Das net zoveel als onze Witte Herder destijds, maar die woog 25 kg. Ze is nu wel iets dikker geworden, maar zou nog wat meer mogen. Tussendoor krijgen ze niks, hooguit restje avondeten en heel soms een snack. Ons andere hondje van ca. 5 kg krijgt maar 100 gram KVV per dag en ziet er prima uit.
aslo schreef:Aaach ook al zulke scheetjes. En wat leuk, alle pups een ander kleurtje.
Happinez schreef:Sallandval, wat een geweldige fotoAl die fransoosjes bij elkaar.
Ik heb ook wel eens over een nestje na gedacht, maar vond bevalling wat eng omdat dat vaak een keizersnede is hé
gina2003 schreef:Even een vraagje. Mijn monster wil buiten overal achteraan. Thuis valt hij de stofzuiger aan en zo. Als meneer zijn zin niet krijgr, gaay hij tegen ons opspringen en bijt ons dan. Vanaf dag 1 zijn we heel consequent met hem, maar hij komt echt in zo'n modus en daar krijg je hem niet uit. Buiten doet hij dat ook tegen andere mensen. We hebben al vanalles geprobeerd, net zoals cesar op zijn zij leggen, negeren, een tik geven,het doet hem helemaal niks. Hebben jullie dit ook gehad? Ik wil binnenkort even naar een gedragsdeskundige. Ik heb echt veel ervaring met honden, ook dominante honden, maar ik weet echt niet wat ik met hem moet
Citaat:Franse bulldoggen zijn heel gevoelig voor stemmingen van de baasjes, de onze tenminste wel. Opspringen en losgaan op de stofzuiger klinkt voor mij eerder als neurotisch gedrag dan als agressie/dominantie. Maar ik heb jullie nooit gezien natuurlijk.
saszuidema schreef:Hier hebben we er ook 2 maar het knaagt op dit moment zo erg. Ik heb het idee dat ze beter verdienen. Sinds deze maand ben ik meer gaan werken en zitten ze meer alleen. Nu kunnen ze als ik aan het werk ben gewoon naar buiten, drinken en eten. Maar toch voelt het niet prettig...Maar wil ze eigenlijk niet missen