Blacky schreef:Nouja ik zou geen pb's sturen als ik geen goede reden zou hebben en dat heb ik wel degelijk.
Waarom kun je die dan niet gewoon in het topic zetten? Enne, een reden in belang van je katten of van jullie?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Marion71 schreef:Blacky schreef:Nouja ik zou geen pb's sturen als ik geen goede reden zou hebben en dat heb ik wel degelijk.
Waarom kun je die dan niet gewoon in het topic zetten? Enne, een reden in belang van je katten of van jullie?
GamblersCup schreef:Zo, ik heb even getemt. Het gaat al lang niet meer over de foto of normaal gegeven tips, maar TS moet zich nu als een idioot verdedigen en wordt beschuldigd van verwaarlozing. Jammer dat het altijd weer zo moet lopen hier.

Nessa schreef:ja het kan wel, maar ik zou zelf het risico niet nemen, op laten voelen/foto/echo maken zou wel verstandig zijn.
Zeker aangezien er kans is dat er dode kittens in de baarmoeder kunnen zitten.
MarlindeRooz schreef:GamblersCup schreef:Zo, ik heb even getemt. Het gaat al lang niet meer over de foto of normaal gegeven tips, maar TS moet zich nu als een idioot verdedigen en wordt beschuldigd van verwaarlozing. Jammer dat het altijd weer zo moet lopen hier.
Echt hé, typisch bokt