Goed, dat wat ik vanmiddag nog zei is dus gebeurd, een gigantische herder kwam uit een huis gestormd, achter onze rug om, op ons af. Max is van schrik gelijk achter mij gaan staan en voor ik ook maar iets kon doen is mijn dwergkees Vitani in de verdedigingsaanval geschoten. Gelukkig droop de herder gelijk af. Dit is al ns eerder gebeurd met een husky, maar die was niet zo groot/angstaanjagend. Die was meer lomp van nieuwsgierigheid geloof ik. Ben blij dat t zo is afgelopen... Schrik zat er goed in!
geloof dat graag Herders kunnen ook flinke bijters zijn en zijn echt niet mijn ras.
Easy heeft haar kruisbandje gerekt achteren die volgens mij nu is afgescheurd.
FloMax
Geplaatst: 04-04-12 12:13
He bah, dat hoor je ook vaak he! Sterkte en succes!
Heb herders altijd leuk gevonden maar ik krijg mijn twijfels erover... Toen ik met Max bij de da was zat er ook zo'n joekel, die was ook alles behalve lief.. En er zat een behoorlijk onzeker vrouwtje bij die ipv hem corrigeerde, alleen maar excuses maakte. ''Hij doet dit normaal nooit, pas sinds hij gecastreerd is'' Ja, dat zal best mevrouw, maar een herder waarbij telkens uit t niets een knopje omgaat.. dat heeft volgens mij niets met castratie te maken.. En dan zei ze ook nog; Ik snap er niets van, hij gromt en blaft en laat zn tanden zien, maar hij kwispelt wel.. Ja mevrouw, maar niet omdat hij zo vrolijk is. Je kon echt aan alles zien dat als hij de kans zou krijgen, het niet goed zou aflopen met welke andere hond dan ook die op dat moment in de wachtkamer zat.
En nu belde mn vader ook nog dat Vito ( zijn hond) aan t vechten is geweest met een losgeslagen herder. Ook zo, zonder een duidelijke aanleiding. Denk dat dat dezelfde hond is geweest die bij mij uit huis gestormd kwam.
Toch wel behoorlijk eng Je zou maar een chihauhua hebben en je bent niet snel genoeg om hem te beschermen...
onley
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-12 12:41
schei me uit over een chi die zijn nog het ergste die kl*te k*ffers vooranemlijk omdat ze steeds op de arm worden genomen en in hun gedrag worden gesterkt.
Ja dat klopt haha! Schijnen ook het meest moeilijk opvoedbaar te zijn.. Maar toch zie ik liever een chihuahua op me af komen stormen dan een herder hoor haha!
En dan erger ik me trouwens vooral aan de eigenaar van de chi, dat als haar 'keffertje' het opzoekt, er komt een andere hond aan en de chi word opgetild. Ik zou mijn honden nog voor geen goud optillen als er een andere hond aankomt. Blijft onnatuurlijk en je wekt er alleen maar onzekerheid mee. Zonde dat ik het vaak zie gebeuren, al snap ik aan de ene kant wel dat het t eerste is wat in je opkomt als eigenaar zijnde.
onley
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-12 23:10
ik kan Easy al bijna niet meer optillen zo zwaar is ze
Zo gezellige mensjes na een drukke tijd kan ik weer lekker online meeouwehoeren over onze geweldige Amerikaanse Bulldoggen;).
Mijn reu weegt 55 kilo haha optillen is geen optie. Mijn teef 43 kilo en ook die optillen lukt me niet. Ze is vorige week vrijdag gestereliseerd en nu gaat alles gelukkig ok. Wat heb ik in de stress gezeten zeg ik vind t allemaal maar niks. Ze was ook redelijk veel b loed verloren en de eerste dag ook helemaal zielig. Ik heb lekker heel de dag bij dr gezeten, dat vond ze wel fijn. Zodra ik naar de wc ging zat ze meteen te kijken of ik niet wegging. Mn lieve meisje
Easy heeft verder verplicht rust we zijn weer bij vooraf doordat mijn dochter haar een bal had gegeven om mee te spelen wederom nog steeds rust ze heeft ook weer een spuit gehad en een volgende spuit zal ook wel nodig zijn
nee een soort van boost voor een herstel van de kruisbanden
FloMax
Geplaatst: 11-04-12 15:18
Handig! Hoe is het nu met haar? Knapt ze alweer wat op?
Heb nog even een vergelijkfoto gemaakt van Max: Als paar weken oud, als 4,5 maand oud, en nu bijna een half jaar alweer:
Hij is al bijna een echte vent, maar hij blijft zo onnozel Op de 2e foto heeft ie zn halsband op het eerste gaatje met nog 3 gaatjes over, en hij zit nu inmiddels al op het laatste gaatje en staat op het punt van vervanging. Dikke speknek
Wat een mooierd is het zeg Flomax echt grappig hoe ze zo veranderen.
@ onley Ben ook benieuwd hoe het met je hondje gaat.
onley
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-12 15:44
het gaat met Easy redelijk goed ze loopt gelukkig stukken beter enkel als ze net uit de bench komt niet en het sávonds nog niet helemaal goed maar verder op zich wel.
het is moeilijk haar rustig te houden en ik vind het vervelend haar steeds in de bench te moeten doen. we willen gaan kijken om aqutherapie te gaan doen met haar.
ik zal straks ook eens nieuwe pics maken van der
leuke foto's flomax is leuk zo een overzicht om te zien hoe ze groeien
we hebben trouwens voor Easy een mega breed halsband hier liggen die past nog net niet
Dankjullie! Hij is echt een beer. Hebben jullie geen groei-overzichtje ? Vind ik altijd leuk om te zien! Heb ook zo'n brede halsband gehaald, die past ook nog net niet.
Fijn dat t alweer wat beter gaat. Aquatherapie lijkt me wel ideaal! Laat je even weten hoe dat afloopt?