Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Pavlof-reaktie op krabpaal.
. Als ik onverwacht dat blikje pak, dan trippelt ze naar de paal
. Mareng schreef:Ik heb als vrijwilliger gewerkt in het asiel hier in Zoetermeer. Katten en honden worden goed verzorgt en hebben gedurende de periode die ze in het asiel verblijven alles wat ze nodig hebben!
Lovely schreef:Klopt. Het is alleen zo jammer dat ze af en toe zo volhardend zijn in het zorgen dát die actie wat oplevert. Een vorige kat heeft zowat mijn hele slaapkamer én mijn rug verbouwt in de hoop dat ik om 3 uur 's nachts ook voer zou geven. Echt alles werd uit de kast getrokken, letterlijk en figuurlijk, terwijl ik net deed alsof ik sliep (straffen werkte niet bij die kat, negeren wel). Uiteindelijk kwam meneer zuchtend bij me liggen en heeft hij het nooit weer geprobeerd.Maar in het algemeen zijn dieren heel simpel en doen ze alleen dingen die ze ooit iets opgeleverd hebben.
. Negeren is vaak veel verstandiger dan iets doen, maar meestal verraad ik mezelf toch wel, even je adem inhouden is voor die van mij al genoeg, want baasje wakker
. Gisteren moest ik haar in de avond afschepen met brokjes terwijl ze eigenlijk altijd een klein blikje krijgt. Helaas stonden die nog in de auto en had ik geen zin om nog naar buiten te gaan (foei me), maar ze bleef nog even achter me aan drentelen om te vertellen dat ik vergeten was om blik te geven. lovehaffie schreef:Ik zou ook graag een kat uit het asiel halen... Alleen vind ik het belachelijk om er ruim 90,- voor te betalen helaas...
.
Heeft inentingen gehad, veel liefde en goede verzorging. En dat weegt voor mij meer dan een konijn uit de dierenwinkel of van marktplaats. Dan betaal ik er maar ietsje meer voor.