Dus als jouw hond de hele buurt wakker blaft snachts moet ie ook maar naar de slager
toch? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maartje1990 schreef:Gemeen? Ze moet gewoon realistisch blijven.
MaritAriel schreef:Miracle_ schreef:Realistisch blijven?Dus als jouw hond de hele buurt wakker blaft snachts moet ie ook maar naar de slager
toch?
Als ze er 8 heeft gefokt en die de hele nacht blaffen? Ja dan had ik toch echt stappen ondernomen waardoor die beestjes werden weggehaald!
MaritAriel schreef:Ik zie dit niet zo zeer als meer ellende bezorgen, ookal zouden sommige mensen best anders mogen reageren omdat ze het er overduidelijk erg moeilijk mee heeft. Toch denk ik dat het goed is om te laten zien dat de hanen een veel slechter leven hadden kunnen hebben voor de slacht. Deze hanen hebben geluk gehad bij haar en hebben een mooi leven gehad. Het zou fijn zijn als ze nog een huisje zou vinden, maar als dat niet lukt is dat niet anders en moet ze toch proberen het positieve ervan in te zien. En wie weet hoe sommige hanen terecht komen als ze een huisje zoekt. Mensen kunnen zich soms zo anders voor doen....
Miracle_ schreef:Weggehaald ja, naar een nieuw huis neem ik aan..
MaritAriel schreef:[naam] schreef:Rare opmerkingen Maartje1990! Misselijk makend wijf! Beetje nadenken voor je wat zegt.
Je verlaagd je nu zelf net zo ver als haar! Laten we het een beetje vriendelijk houden, dit gaat veels te ver! Eerst zelf nadenken voordat je dat van een ander verwacht!
Zipporah schreef:Toch heb ik er goed over nagedacht voor ik het zei. Ik vind het gewoon echt ziek en misselijk makend. 'wijf' had misschien niet gehoeven ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk maar dat krijg je als je je zo opstelt; irritaties.
pressent schreef:Tjee wat een topic weer..
Maar TS, kan je ze niet gewoon ergens uitzetten in een bos ofzo? Hebben wij ook gedaan toen onze hanen elkaar van de ene op de andere dag niet meer konden luchten of zien.
Mossel schreef:pressent schreef:Tjee wat een topic weer..
Maar TS, kan je ze niet gewoon ergens uitzetten in een bos ofzo? Hebben wij ook gedaan toen onze hanen elkaar van de ene op de andere dag niet meer konden luchten of zien.
Een diertje aan z,n lot over laten is niet zielig, en slachten wel?
pressent schreef:Tjee wat een topic weer..
Kun je beter een bio-industrie kip uitsparen denk ik dan.Cayenne schreef:Maartje1990 schreef:dat weet ik.... die worden (levend!) in een hakselaar gegooit en leven max. 3 dagen
Wat ben jij ontzettend kinderachtig en sneu bezig zeg.
TS huilt omdat ze haar diertjes gaat verliezen. Of dat nou kippen, paarden of voor mijn part een Japanse huismier is. Het gaat om haar gevoel.
Je weet dat je eerste opmerking hier al niet lekker viel, en dan vooral doorgaan? Wat ontzettend gemeen.
Valt me echt heel erg van jou tegen. Ik krijg gewoon last van plaatsvervangende schaamte.
TS, heel veel sterkte.

Citaat:Ik heb ze notabene zelf gefokt!!
MelanieB schreef:Helemaal mee eens...
Asociaal hoe sommige reageren, zij heeft die dieren toch niet gefokt, hou eens op mensen bah.
Zullen we ook ff als jouw paard bijv doodgaat gelijk over slacht en consumptie beginnen, vind het gewoon sneu dat sommige zo reageren
Had van sommige écht niet verwacht dat ze hun niveau zó zouden verlagen..