Fiffill schreef:Dit heeft echt niks met open minded te maken dat slaat echt helemaal nergens op.Wat is nou precies het probleem? Want je herhaald eindeloos hetzelfde (dat het niet de schuld van de hond is) terwijl de rest dat al lang begrepen heeft, dus wat wil je nou horen, want het voegt niks toe om telkens te blijven herhalen
Ik bedoel het overigens niet vervelend, maar het voegt gewoon echt niks toe en is alleen maar vermoeiend
Met andere argumenten.
Om een standpunt duidelijk te maken.
Ik geef mijn mening niet omdat ik wil dat iemand mijn mening lees, maar in dit geval omdat ik wil dat mensen begrijpen en misschien van standpunt veranderen. Of er toch even bij stilstaan. Voor jouw voegt het duidelijk niets toe. Kan anders liggen voor anderen.
Maar bon mij goed als jij alleen de comments wil lezen van diegene die dezelfde mening hebben als u.
Dan moet je ook niets posten op een forum als je dat niet kan verdragen.
Jij hoeft mij niet te zeggen wat ik kan neerschrijven en wat niet, zo lang ik niemand beledig of...
En voor zo ver ik weet, doe ik dat niet.
Wat is nou precies het probleem? Want je herhaald eindeloos hetzelfde (dat het niet de schuld van de hond is) terwijl de rest dat al lang begrepen heeft, dus wat wil je nou horen, want het voegt niks toe om telkens te blijven herhalen
Ik bedoel het overigens niet vervelend, maar het voegt gewoon echt niks toe en is alleen maar vermoeiend