Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hij mag mooi mee naar binnen....
gohya schreef:Ach zo vind iedereen wel iets vies in een supermarkt.Ik vind het zó smerig als er een mens in de winkel loopt met een druipneus! Gadver,hangt er zo'n grote druppel aan de neus,die valt weer op de grond.Moet je uitkijken dat je er niet over uitglijd.
pleiada schreef:Ja dat is zo,ik ben niet vies van dieren maar wel van vieze mensen(en dan niet van mensen die naar dieren ruiken)..Dus eigenlijk mogen die dan ook niet in de winkel komen
. Daar gaan ze trouwens wel mee het restaurantje in, maar daar neemt iedereen de hond mee naar binnen. Staan overal drinkbakken en het 'is' er eigenlijk gewoon een beetje voor. Iris82 schreef:Ligt er een beetje aan naar wat voor soort restaurant je gaat.
Ik ga graag heel luxe uit eten en daar mag je gewoon echt je hond niet meenemen.
Maar ook wel eens naar een eetcafé oid en daar wordt er nooit moeilijk over gedaan.
Al zou ik het enkel doen voor bijvoorbeeld lunch en niet voor een hele avond zitten.
.
zelfs in restaurants waar ze 7 gangen menu s hebben.kwestie van vooraf vragen en eigenlijk zelden zijn ze verboden.
Als ik dat ooit mee maak dan loop ik echt weg.
Iris82 schreef:Niet in de restaurants waar ik kom in ieder geval.
Zou het als gast ook echt niet kunnen waarderen.
__PSM__ schreef:Wbt ratten, kunnen best schone diertjes zijn, maar als je in de supermarkt je rat kwijt raakt, heb je volgens mij toch een stuk groter probleem dan wanneer je je hond kwijt raakt
En het is ook niet dat ik dan uitgebreid boodschappen ga doen. Vaak is het maar 1 of 2 dingentjes ophalen die ik eerder op de dag vergeten was. Dus binnen 5 minuten sta ik weer buiten.
Maar dat is een andere discussie. Iris82 schreef:Bij ons is het eigenlijk heel normaal dat er honden voor de deur van een winkel liggen?