Ach, kijk em nou moe zijn. Daar krijg je toch de neiging van om ernaast te liggen.
dynamite1
Geplaatst: 27-04-12 18:53
Wauw wat een gave kittens heb jij zeg!! Is het niet ontzettend druk in huis nou? Wij hebben 1 sphinx en daar wordt ik af en toe al gek van zo druk als die kan zijn haha.
Babsiej
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-12 12:46
Jawel, het is ontzettend druk haha, maar zooooo leuk
Ze rennen en vliegen het hele huis door, de groters erachteraan.. Gordijnen heb ik al vervangen voor lamellen dus daar klimmen ze niet meer in, maar bang om iets te slopen zijn ze niet echt hoor
Heb 1x twee nesten tegelijk gehad, totaal 10 kittens dat was pas echt druk, daarom doe ik nooit meer 2 nestjes tegelijk..
De tijd gaat evengoed enorm snel, woensdag zijn ze alweer 9 weken, echt bizar..
Haha ja dat snap ik dat het met 2 nestjes tegelijk te druk is. Maar wel leuk die kleintjes, die kunnen altijd zo leuk spelen met elkaar. Wij willen ook een keer een nestje fokken, maar dan moeten we ons er eerst wat meer in verdiepen zodat we ook weten waar we aan beginnen.
Babsiej
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 20:07
Hier zijn ze weer, ff geen namen, kan ze ook bijna niet meer uit elkaar houden zonder onder de staartjes te gluren
Goedemorgen
Dit is in ieder geval Sammy
Tequila
Zo iedereen wakker gemaakt voor de shoot, en zowaar ze hadden er zin in, dus aktiefotos vandaag
En dit Roosie
Ik laat ze ook elke dag wat spieroefeningen doen
Morgen gaan ze voor de eerste prik!
Babsiej
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-12 21:18
Voila, hier zijn de beebjes weer!
12 weken alweer!
Rosie;
Sammy
Tequila
En als je dan een beetje leuk oplet met boodschappen doen, kom je met leuke dingen thuis
Sammy kan heeeel lief kijken
En mugjes vangen
En lelijk doen als zn zus zeeeer irritant is
Toen wilde Rosie moeders bespringen, alleen moeders dacht daar anders over