Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rutting schreef:snap het ook niet dat 144 er niks aan doet dan is het in amerika wel anders de aspca haalt ze wel weg van de snelweg of proberen de dieren wel te vangen,die reageren heel snel op deze situatie.kan ik niet zeggen van 144 daar zijn ze toch voor,dat mensen dat kunnen doen dieren dumpen schandalig.
Kaspar schreef:Zojuist van een bokker welke in Rockanje woont (en waar ik momenteel veel pb contact mee heb over de hond) gehoord dat zij de hond zojuist weer heeft gezien. Ze heeft direct met het nummer van de coordinator gebeld welke ik haar had doorgeven. Het schijnt dat ze de hond vanaf Oostvoorne tot strand 1e slag Rockanje achterna hebben gezetten maar niet hebben kunnen vangen. Arm dier.
sandra3235 schreef:Kaspar schreef:Zojuist van een bokker welke in Rockanje woont (en waar ik momenteel veel pb contact mee heb over de hond) gehoord dat zij de hond zojuist weer heeft gezien. Ze heeft direct met het nummer van de coordinator gebeld welke ik haar had doorgeven. Het schijnt dat ze de hond vanaf Oostvoorne tot strand 1e slag Rockanje achterna hebben gezetten maar niet hebben kunnen vangen. Arm dier.
Dat ben Ik dus (zei de gek)![]()
Er zit nog een heel verhaal aan vast,ik zag haar dus vanmiddag lopen langs de weg naar de duinen toe,ik had gehoopt dat ik zelf de hond in alle rust kon krijgen,die klopjacht vind ik zelf ook erg sneu,maar ik had onze honden in de auto die de boel afbraken,toen stond ze stil midden op de weg,bleef naar de auto kijken en ging een duinpad in.Toen heb ik gauw onze dogs thuis gebracht,maar erna was ik haar weer kwijt.![]()
Maar wat is ze mager en een blik in haar ogen....ze zwerft dus door heel de buurt,maar komt steeds terug waar ze achter gelaten is,hoezo trouw aan haar baas?Die mogen ze van mij![]()
![]()
Hopelijk hebben ze morgen succes en wordt ze gevangen voordat de vorst begint....
Maar ik ga stiekum morgenvroeg toch zelf nog even kijken met eten op zak
marleen_usar schreef:Afschuwelijk zeg,paarden in de blub komen ze wel voor maar een hond in nood daar komen ze niet voor.Ik hoop dat er snel iets gebeurd voor die arme drommel.Volgende week wordt het een stuk kouder.
Kentaro schreef:Ik volg dit topic met grote bewondering voor o.a. TS en met grote afschuw voor die ()*^%$&&*& die dat arme beest zo hebben durven achter laten!!!
Uiteraard hoop ik iedere keer te lezen dat het dier gevangen is, maar het zou nog zoveel mooier zijn wanneer er iemand is die haar dan in huis zou willen nemen!! Ze heeft nu al zo'n afschuwelijke tijd achter de rug en dan lijkt een asiel me niet erg ideaalHet is helaas voor ons geen optie, aangezien 1 van onze honden absoluut niet met andere honden overweg kan
![]()
Ik blijf heel hard duimen dat het helemaal goed komt met deze dame!