Ik doe normaal alles met pin dusja
Hmm volgende week maar even langshoppen dan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik doe normaal alles met pin dusja
Hmm volgende week maar even langshoppen dan

Ollie heeft het wel een tijdje gekregen, omdat er echt niks anders te krijgen was, maar mooi vind ik het er niet uitzien. Er is hier in het dorp één dierenwinkel die Duck/Energique verkoopt, en eentje die daarnaast ook enkel rolletjes haaksbarf-konijn heeft. Meer is er niet te krijgen, moet er elke keer voor naar Rotterdam en die hebben dan ook alleen maar Carnibest.. 
waarom zitten zulke zaken nou niet dichterbij
Smuldier eet ze alles van, Lotgering weigerde ze vorige keer. Maar dat was niet thuis en niet op 'haar' manier gegeven
Misschien eet ze het thuis wel, maar om daar meteen hele bestelling voor te plaatsen?
MyWishMax schreef:Ik vind het nog een soort lastig hoor.Smuldier eet ze alles van, Lotgering weigerde ze vorige keer. Maar dat was niet thuis en niet op 'haar' manier gegeven
Misschien eet ze het thuis wel, maar om daar meteen hele bestelling voor te plaatsen?
Zelf samenstellen ben ik te chaotisch voor, maar wil wel soms wat erbij geven. Pfffff
Ik woon nu 10 minuutjes verder. Als dat zou kunnen?
MyWishMax schreef:Essie en andere die voornamelijk KVV geven, hoevaak per week geef jullie barf dingen dan?
Ik dacht dat ik naast KVV dan zo'n 2 a 3 keer wat barf dingen wilde geven, of is dat teveel? En moet ze op die dagen ook KVV?