Waar zijn jullie dieren met oud&nieuw?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Re: Waar zijn jullie dieren met oud&nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:02

Onze hond zit ergens in een hoekje onder de tafel :=

Schijterd dat het is! :')

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:03

Katten zijn binnen en de honden ook. Paarden staan op stal en de kippen in hun hok ;-)
En ze hebben er allemaal weinig last van tot nu toe!

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 23:23

Paarden staan gewoon rustig op stal :)

wigke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 23:53

mijn eigen hond is als de dood voor vuurwerk eigenlijk is die bang voor alles wat veel herrie maakt :P
die geef ik altijd vanaf 30 december al relax pilletjes die kalmeren wel maar maken niet suf voor de rest gaat ze wel snachts met mij en mijn vriend mee want anders als wij weg zijn en ze raakt in paniek dan gaat ze ons zoeken.

verder heb ik een koppel konijnen waarvan een paar het maar niks vinden.
dus zet ik s'avonds het licht aan en de radio dan gaat het eigelijk prima.

de paarden worden allemaal van te voren gevoerd nog maals en dan de lampen aan en om 5 over 12 staan we bij de stallen. voor het geval dat

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 00:40

Mijn kat ligt (nadat hij net 2 uur op schoot aan mijn benen vast genageld heeft gelegen) nu opgerold bij mijn voeten te luisteren naar de geluidjes. Net even gewassen en zelfs nog even gespeeld. Zal straks om 12 uur wel even onder de bank duiken (daar zat hij vanochtend ook) maar als het wat rustiger wordt haal ik hem wel weer tevoorschijn :) Net op schoot lag hij te trillen van angst en nu zit hij heel rustig, dus hij went er al een beetje aan denk ik.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 01:41

Polder ingegaan, nu thuis met twee tevreden 4 voeters en Ik aan de gluwhein ;-) paarden waren ook rustig. Heerlijk zo! Iedereen gelukkig nieuwjaar!

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 01:42

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Hier nog geen kat gezien, maar ik vind het reuze meevallen met wat ze vooraan afstoken, dus ik verwacht ze voor half4 weer gezien te hebben, het is hier nu eigenlijk met name sier. De zware knallen zijn weg :+

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 01:43

Gelukkig nieuwjaar! Ventje hier ligt met grote ogen onder de bank =') t was ook wel erg heftig hier, het hele huis stond te trillen en er lag ook nog zo'n 1000 klapper voor de deur....

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 01:45

De ene kat net onder de bank en nu onder tafel, de andere onder bed en kwam al snel weer kijken, loopt nu rond :) De ratjes is hun kooien :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 13:01

Raphi stond voor het raam te juichen :')

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 13:07

Ollie heeft echt de hele avond liggen slapen :') Bij de eerste mat die ongeveer in de voortuin gelegd werd ging t koppie even omhoog zo van "wattes?" maar bij mat nummer 3 gingen er zelfs geen ogen meer open :') Ik ben heel trots op mijn dappere dodo :P

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 13:10

mijn 2 katten waren voornamelijk aan het kijken naar het vuurwerk of lagen bij iemand te knorren :)) hun eerste O&N en ze reageerden vrijwel niet, stelletje luie donders!!

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 22:41

Onze honden waren rustig.. de oudste blaft als het knalt, maar houdt wel vanzelf op als het blijft voortduren. De twee jonge honden (net een jaar) hebben we geprobeerd zoveel mogelijk elke knal bij te negeren, en dat gaat ook goed. Ze zijn super relaxed het oude jaar doorgekomen.

Maar ja... dan de paarden. Mijn tweejarige hengstveulen is vorig jaar door alle draden heen gedenderd. :\
Dus dit jaar de paarden binnen gezet, waar hij gister na middernacht met opengesperde neusgaten, trillend en opgewonden heen en weer stuiterde.
Vanochtend weer losgelaten (hij is niet gewend om opgesloten te zijn, dus wou hem niet te lang binnen houden), en bij de eerste de beste knal is ie wederom door de omheining gegaan. Draad kapot, zelfs omheiningspaal in twee stukken geknapt.
Weet eigenlijk niet hoe ik het volgend jaar aan moet pakken. Opsluiten is stress, aangezien hij dat niet kent (we hebben een inloopstal met paddock, daarnaast de wei, dus normaal kan hij zelf bepalen wanneer hij naar binnen wil). En helaas blijft het toch een paar dagen onrustig, dus hoe lang moet ik hem dan binnen houden? :?