Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindfields schreef:Mindfields schreef:Ik vindt de reacties van eenitraM ook erg stuitend...vraag me af of ze het leuk zou vinden als we haar heel hard zouden uitlachen omdat haar paard afgemaakt is, eigen rotschuld, moet je maar geen paard nemen, je weet dat dit kan gebeuren als je een paard neemt dus HAHA wat leuk.....
Omdat eenitraM blijkbaar getemd heeft op dit bericht omdat ik haar persoonlijk aangevallen zou hebben, hierbij nog even ter verduidelijking: Ik vroeg hoe zij het zou vinden als iemand dat tegen haar zou zeggen. Het was dus hypotethisch.
ThreeFingers schreef:Niet iedereen weet of verwacht dat zoiets zou kunnen gebeuren. Denk dat de meeste mensen niet verwachten dat hun pup door een reiger verslonden word. Ik vind het heel erg sneu voor die vrouw.
Er bestaan overigens ook erg grote roofmeervallen, die instaat zijn om een argeloze zwemmende hond naar beneden te trekken en op te eten!
TessaVB schreef:Wat een rare reacties. Straks loop ik met een golden retriever langs het kanaal en er vliegt een tijger uit het riet en die eet mijn lieve goldie op, das pech hond weg, maar ja, dan had je er maar geen een moeten nemen, want die riettijgers zijn nou eenmaal dol op bruine retrievers.....
Arme mevrouw, en bovenal het verlies voor haar, zal ze ook een hoop geld verloren zijn.
Citaat:Omdat eenitraM blijkbaar getemd heeft op dit bericht omdat ik haar persoonlijk aangevallen zou hebben, hierbij nog even ter verduidelijking: Ik vroeg hoe zij het zou vinden als iemand dat tegen haar zou zeggen. Het was dus hypotethisch.Citaat:Ik vindt de reacties van eenitraM ook erg stuitend...vraag me af of ze het leuk zou vinden als we haar heel hard zouden uitlachen omdat haar paard afgemaakt is, eigen rotschuld, moet je maar geen paard nemen, je weet dat dit kan gebeuren als je een paard neemt dus HAHA wat leuk.....
Citaat:Zo lekker kinderachtig om te gaan temmen omdat zij zich ineens in een hoekje gedreven voelt.
Maar ondertussen welke kwetsende opmerkingen maken![]()
Ik vindt je reacties zeer onvolwassen eenitram.
liljebo schreef:eenitraM schreef:
En wat vind de TS wel niet!!!
Zij vond het schrikkelijk én lachwekkend!! Lees eens
xRomana schreef:<<--
Ja zo ongeveer was ook mijn eerste reactie. Ik wist niet wat ik zeggen moest vond het verschrikkelijk en lachwekkend tegelijk, zoiets verzin je niet.
Franka1986 schreef:Ik vind dat er dom gereageerd wordt een hond is toch niet te vergelijken met een vis of rat... Met een vis of rat heb je heel geen binding mee dus zeker minder erg dan je eigen hond... En of dat nouw een kleintje is of een grote![]()
Ik vind het verschrikkelijk!! Ik schrok best van dit verhaal ik laat mijn chi ook altijd uit op een wandel pad tussen 2 slootjes waar dus ook reigers zittennooit gedacht dat die dingen ook hondjes kunnen
pakken![]()
Zou echt ziek worden...