Beesten op bed...am I weird?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:51

Hoewel ik echt gek op dieren ben, zou ik het echt ranzig vinden om dieren op of in bed te hebben..
Die knuffel ik overdag wel en hebben dan s nachts gewoon hun eigen plekje :o .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:53

Hahaha, volgens mij slaapt half Nederland met zijn huisdieren in/op bed...en meestal hebben zij ook het beste plekje en snurken ze het hardst. :+

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:56

Ik vind het ook vies. :=

Dieren zitten toch ergens anders, en zijn nooit helemaal schoon.. (wij ook niet hoor, maar dat vind ik anders..)
Daarbij, al die haren.. gaan overal zitten en vind het gewoon niet de plek van een huisdier. Die horen op de grond in een mand. Sowieso niet op de bovenverdieping (als je die hebt).

Neroo

Re: Beesten op bed...am I weird?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:56

Ik heb geen bovenverdieping, ook geen aparte slaapkamer. Ik heb een studiootje, en dan wordt het sowieso al wat lastiger :P

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:57

Hier 5 katten en 1 hond (60kg heel veel haar) en vind ze super en ben gek op ze, maar ze komen niet op de slaapkamers. Dat vind in echt smerig. De hond kan niet eens traplopen maar dat terzijde :')
vroeger liet ik mn deur nog wel eens open staan toen heeft er een kat op mn bed gekotst.. gatverdamme :r :x
Dus hier slapen ze allemaal gezellig bij elkaar (en ook letterlijk, de katten kruipen vaak bij de hond in de mand) in de bijkeuken :+:

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:58

Neroo schreef:
Ik heb geen bovenverdieping, ook geen aparte slaapkamer. Ik heb een studiootje, en dan wordt het sowieso al wat lastiger :P

Ja, dan weet ik het ook niet hoe je dat moet doen. :')

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:00

ik vind dat echt ranzig := (onhygienisch)
Nee hoor die beesten hebben ook gewoon hun éigen bedje :j (hun mand :+ )

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:02

just_kiki schreef:

:') Ik ben er nog nooit ziek, benauwd of iets van geworden, gelukkig.
Dus echt slecht kan het niet zijn, volgens mij.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:05

Bij mij is er zelfs een keer een kat op bed bevallen en dat terwijl ik lag te slapen.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:06

Mijn vriend en zijn moeder laten ook altijd hun kat op de bedden liggen, maar ik vind dat toch zo ongelooflijk smerig! Die kat hoeft maar 2 seconden ergens te liggen en meteen ligt het hele bed onder de haren. Gelukkig is het een redelijk snuggere kat dus die heeft na 3 jaar wel door dat als ik er ben ze niet op bed mag.

Ik ben opgegroeid met heel veel dieren om me heen, dus ik ben echt niet vies van ze. Maar om die kat bij me op bed te laten liggen gaat voor mij echt te ver. Vroeger had een vriendinnetje van me 7 katten thuis, en toen had ik er nooit last van, dus het kan eigenlijk ook gewoon aan deze kat liggen.

's nachts wordt ze trouwens wel in de woonkamer opgesloten, omdat ze de laatste paar jaar mijn vriend zijn moeder steeds aanvalt midden in de nacht.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:08

mika11 schreef:
just_kiki schreef:

:') Ik ben er nog nooit ziek, benauwd of iets van geworden, gelukkig.
Dus echt slecht kan het niet zijn, volgens mij.

ík vind het onhygienisch :j

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:08

Onze kater slaapt altijd bij ons, hij komt niet eens buiten dus wij vinden t prima en gezellig.

Maar honden.................. dat vinden wij wel vies, tja die komt buiten he.

Dus nee honden hoeven van ons ook niet op t bed, ga maar lekker in je eigen mandje.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:11

Ik heb 2 katten, die slapen ook bij me.
Eentje gaat op de dekens bij mijn voeten liggen, de ander kruipt onder de dekens en gaat tegen mijn buik liggen <3
Héérlijk
Zij komen overigens ook niet buiten inderdaad.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:15

ik vind beesten op bed wel gezellig :+ mijn hondje mag af en toe mee naar boven en dan slaapt hij in het 'holletje' van mn knieholtes :')

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 01:08

Dat iemand het vies vindt of onhygienisch, daar kan ik dan nog in komen.
Maar als iemand zegt "het hoort niet zo", dan denk ik: "wie zegt dat? Staat dat in de grondwet?". Als je het nu gewoon gezellig vindt en je beest vindt het ook leuk, tsjah ... wat maakt het dan eigenlijk uit, denk ik dan. al is het een python ....

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 01:38

Hier liggen de kittens ook op t bed :P wordt s ochtends altijd wakker terwijl ik bedekt ben met ze :P

Werd laatst nog wakker met eentje om mn nek en een ander op mn.gezicht :')

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 01:46

Geen denken aan! Ze mogen niet eens boven komen! Haren overal... Nee gaat niet gebeuren ik vind het vies

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 01:47

Ik heb eens 2 weken op honden van kenissen gepast. 2 poedels op bed en een chihuahua die onder de dekens kroop. Dan lag ik op mijn zij en het beestje liep dan voor mij langs, om mijn voeten heen en ging in mijn knieholtes liggen. :D
Mijn man liet altijd s'morgens de kat in de slaapkamer, die spon me eerst wakker en ging zelf in een hoekje van het bed liggen slapen.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 01:49

Ik vind het ook altijd wel gezellig, onze dame gaat altijd onder de dekens liggen, meestal tussen mn benen of als ik op mn zij lig in mn knieholten. De twee mannen liggen altijd in de buurt van mn hoofd :P

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 03:01

Mijn kat ligt ook op mijn bed.
(Sterker nog als hij er niet ligt ga ik hem zoeken, want ik vind het gezellig)
Daarnaast liggen de honden ook in in de slaapkamer,
Mijn oude border ligt op de vloer, en mijn boneriaanse labrador probeert nog wel eens op bed te kruipen, dat mag niet, die vieze korte haren, die liggen echt overal. Die kat is langharig, daar liggen echt amper haren van.

Sanne_Relax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 05:01

Onze 2 katten slapen (bijna) altijd op bed. Erg gezellig! Mijn vriend is 6 weken weg en 6 weken thuis, dus vind ik het wel leuk als mijn 2 maatjes bij me slapen.
En als mensen eens weten met hoeveel duizenden diertjes ze het bed eigenlijk delen, durf je niet meer in je bedje te gaan liggen.
Good night, sleep tight, don't let the bed bugs bite!

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 05:24

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 05:41

Van de 2 katten en 1 hond die ik heb, ligt er 1 kat altijd bij ons op bed. Soms word ik er wel eens gek van als dat beest een koppie geef en de haren door me gezicht vliegen wanneer ik lekker in bed lig, of wanneer ik bijna slaap en hij z'n nagels continu uitzet echt een vervelend geluid als je bijna slaap. Kan best begrijpen dat mensen het niet hygienische vinden, ik zelf en mijn vriend vinden het niet erg. Gewoon het bed vaker verschonen.
Ik vind het wel schattig, wanneer het avond wordt zit hij al in de gang te wachten, zodra dan alle lichten uitgaan en we lopen naar boven sprint hij voor ons uit en gaat op bed zitten mauwen. Helemaal blij dat we naar bed komen.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 07:45

Ik slaap altijd met mijn kat :j , onder de dekens, op mijn kussens, op mijn ledematen, maakt me helemaal niks uit, als hij maar bij me slaapt, zonder hem slaap ik echt slecht. Ik heb dit aan het begin van mijn relatie al met mijn vriend er over gehad:"Zo is het, en niet anders, je kan nu vluchten, of het accepteren.", de zeldzame keren dat hij bij mij slaapt, slaapt de kat ook bij ons. :j

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 08:10

Aah is toch gezellig? :D

Ik doe mijn vriend elke ochtend naar zijn werk, en slaap dan daarna soms nog even bij, afhankelijk van hoe laat ik moet werken. Als ik dan weer thuis kom, zit mijn hond (Am. stafford) grijnzend op me te wachten. Dan kruip ik onder de dekens, en staat ze achteraan het bed te stuiteren van plezier. Als ik haar dan roep, kruipt ze meteen mee onder de dekens. En het liefst héél lekker dicht tegen me aan, ze kent lepeltje-lepeltje :D Moet wel zeggen dat ze dat na een tijdje wel zat is, en een beetje meer afstand zal nemen.

Jammer genoeg ruift ze echt ont-zet-tend hard (heb ik nog nooit geweten bij een stafford, dat die zo ruiven!), dus laat ik haar tegenwoordig eerder boven de dekens. Hebben als bovenste laag een dekbek, dus geen probleem. Overdag ligt ze in haar nest, en 's avonds achteraan het bed. Vond vriendje ook eerst niet super, maar als de katten er op mogen, de hond toch ook zeker..

Ik vind katten trouwens véél viezer dan honden! Is waarschijnlijk gevoelsmatig, dus hoef ik geen commentaar op :D Mijn vriend zegt altijd 'maar katten wassen zichzelf'. Ja hoor, met SPUUG. Gooooooor :D Maar ik ben dan ook wel eerlijk genoeg om te zeggen dat ik een hondenmens ben.

Heb vroeger een eigen nestje gehad, die schatjes sliepen ook heel snel in mijn bed hoor! Zo schattig!