Quellian schreef:En Vienna? Wat vonden je katten van de kippenpoten?
Ik ga ze zometeen halen! Beetje druk geweest op werk gisteren! Dan geef ik ze vanavond, zal verslag brengen, gewoon de hele drumstick neerleggen dus? Niet ontdoen van bot?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Quellian schreef:Bassenqua schreef:Vers vlees voeding blijft naar mijn idee de beste manier van voeren maar is niet voor iedereen haalbaar.
En ook voor veel mensen niet interessant.
Ik heb heel bewust de keuze gemaakt om niet vers te voeren, omdat ik niet overtuigd ben van vers.
Wie Whiskas wil voeren gaat gewoon lekker naar de supermarkt en geeft zijn kat Whiskas, ik lig daar niet wakker van. Ben overigens wel benieuwd waarom je niet overtuigd bent van vers vlees voeding? Vienna2007 schreef:Zonet naar de dierenwinkel geweest, ook nog even aan de dierenwinkel meneer gevraagd naar Royal Canin, maar hij zei dat dat al sinds een paar jaar niet meer gedaan word. De "Chemische" stoffen toevoegen om de houdsbaarheid datum langer te houden
Ik begrijp wel dat ze liever RC adviseren, de marge is bijna het dubbele dan van de Prins voeders.Vienna2007 schreef:ZZonneglans, ik heb precies hetzelfde als jij. Ik wil het zo goed mogelijk doen (Ik koop zelf alleen maar biologisch eten voor eigen consumptie!), ik ben dan ook zo'n muts die voor de dieren dat ook wil.. Maar er is zoveel keuze, en zoveel meningen. En moeilijke katten!
Bassenqua schreef:De reden dat de DA Royal Canin verkoopt is om een andere reden, de markt van de voeders die bij de DA liggen wordt streng afgeschermd, zo wordt de prijs kunstmatig hoog gehouden, enig idee wat de DA pakt op een zak brokken?

Ik hou er wel van als iets een beetje herkenbaar is en ze doet het er erg goed op.