Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
darlindixie schreef:hahaha Sky mag ook graag rollen in kadavers, maar alleen als ze al bijna uit elkaar vallen, anders stinken ze niet genoeg!!! heerlijk hond zijn, ik gun het haar...temeer omdat ze echt een heel bijzondere vacht heeft: die houd geen geur vast!!! ze had zelfs geen puppy-nest geur!!!ze rook alleen de eerste halve dag naar vers zaagsel. (lag in het nest) geen zoete puppieadem... heerlijk
fanci_mike schreef:Knuck rolt wel af en toe, idd meer voor de jeuk, althans, die indruk krijg je erdoor. Wel briljante foto's, je hoort bijne de zelfgenoegzame geluiden erbij!
Hij heeft van het weekend kennis gemaakt met ijs op een plas water, echt geweldig die snoet, zo van![]()
fanci_mike schreef:Nou, ik gooi er nog maar eens een updeetje tegenaan, wie weet komt er weer wat leven in het topic. Knucksje begint zijn poot op te tillen bij het plassen, de ene keer wel, de andere keer niet. Geeft soms hilarische momenten, bv hij is uitgeplast, maar toch nog even die poot omhoog. Of je tijdens het plassen realiseren dat je straaltje veel beter op dat plantje valt als je je poot optilt, om vervolgens bijna om te kukelen omdat je andere poot er niet zo jofel bij staat.
En vries, ook bijzonder. Al je lekker geurtjes weg, hmmm. Ijs is om aan te likken, Knuck weet het zeker. Hopelijk nog een beetje sneeuw erbij, dat hebben we hier nog niet, lijkt me leuk om te zien wat hij daarmee doet. (denkelijk eet hij het op, hij eet alles wat op de grond ligt dus waarm sneeuw dan niet??)