Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Nu zorgen we er gewoon voor dat alle dode muizen zo snel mogelijk gespot en verwijdert worden (en dat is nogal iets met die megakiller kat van 14 die denkt dat ze ons eten moet geven
)
darlindixie schreef:hahaha Sky mag ook graag rollen in kadavers, maar alleen als ze al bijna uit elkaar vallen, anders stinken ze niet genoeg!!! heerlijk hond zijn, ik gun het haar...temeer omdat ze echt een heel bijzondere vacht heeft: die houd geen geur vast!!! ze had zelfs geen puppy-nest geur!!!ze rook alleen de eerste halve dag naar vers zaagsel. (lag in het nest) geen zoete puppieadem... heerlijk

fanci_mike schreef:Knuck rolt wel af en toe, idd meer voor de jeuk, althans, die indruk krijg je erdoor. Wel briljante foto's, je hoort bijne de zelfgenoegzame geluiden erbij!
Hij heeft van het weekend kennis gemaakt met ijs op een plas water, echt geweldig die snoet, zo van![]()
De eerste keer dat Saffie in de sneeuw liep was ze een pup van 9 weken en stond de sneeuw 30cm hoog, je zag steeds even een hoofdje boven de sneeuw uitspringen om daarna terug te verdwijnen

)
) vindt Saffie ook leuk. Behendigheid zou ze ook wel goed doen denk ik, maar er is hier niet echt een club in de buurt. Schapen drijven lijkt me erg leuk, maar waar kan je dat doen?
Reddingswerk lijkt me ook leuk, maar ik denk dat dat teveel tijd inneemt (denk aan studie, paarden, ed) Verder nog eens iets gelezen over clean boot hunting, kent een van jullie dat? 

fanci_mike schreef:Nou, ik gooi er nog maar eens een updeetje tegenaan, wie weet komt er weer wat leven in het topic. Knucksje begint zijn poot op te tillen bij het plassen, de ene keer wel, de andere keer niet. Geeft soms hilarische momenten, bv hij is uitgeplast, maar toch nog even die poot omhoog. Of je tijdens het plassen realiseren dat je straaltje veel beter op dat plantje valt als je je poot optilt, om vervolgens bijna om te kukelen omdat je andere poot er niet zo jofel bij staat.
En vries, ook bijzonder. Al je lekker geurtjes weg, hmmm. Ijs is om aan te likken, Knuck weet het zeker. Hopelijk nog een beetje sneeuw erbij, dat hebben we hier nog niet, lijkt me leuk om te zien wat hij daarmee doet. (denkelijk eet hij het op, hij eet alles wat op de grond ligt dus waarm sneeuw dan niet??)
Maar als ik ze dan niet gevangen heb is baasje nog steeds boos omdat ik niet luister
Volgende keer meer geluk

Hij probeert gewoon echt te glijden (doet de baas ook, zal hij het wel van hebben afgekeken, wat de baas kan kan Knuckie ook) en trekt daar ook echt zo'n geweldige bakkes bij!