Quellian schreef:Thirty, vergiftigen en afschieten enzo is natuurlijk wel het andere uiterste, maar ik kan me voorstellen dat het mensen tot waanzin drijft. Het is jammer dat de maatschappij steeds meer 'ikke ikke ikke' wordt en dat er steeds minder bespreekbaar is.
Klopt, maar dat is het punt even niet. Er lopen gekken rond daarbuiten, dat weet je, en je accepteerd die risico's zodra je katlief naar buiten schopt.
Je gaat ook niet je 3 jarige 's avonds in het donker alleen in een speeltuintje laten spelen en dan heel verbaasd en verwonderd zijn als je kind weg of gekidnapped is, als je drie uur later weer eens gaat kijken hoe het ermee staat.
Kromme vergelijking, maar je hebt gewoon je verantwoordelijkheid te nemen. Je weet gewoon niet waar andere mensen toe in staat zijn.
).
Nu zal ik heel bokt over me heen krijgen, maar je gaat je spullen toch niet laten vernielen door zo'n rotkat? En de katten leven allebei nog, prima deal zo
Maar wat moet je dan als je zo'n beest zijn door het gras ziet kruipen op zoek naar een lekker plekje? Dan jagen we hem echt wel weg hoor..

?