Rakker
Teefje
Boeren Fox X Jack Russel
12 jaar
Opgehaald uit asiel in Almelo toen ze 4 jaar was.

Officieel is deze hond van mijn ouders. Mijn vader werd in het asiel helemaal verliefd op dit teefje, mede omdat ze een uitdaging was (heel wakker, knap, actief, kwispelend, gezond, etc.). Maar ze was eigenlijk superslecht -of helemaal niet- opgevoed en ondanks haar oudere leeftijd moesten we helemaal opnieuw beginnen met leren luisteren, niet aan de lijn trekken, niet blaffen, niet grommen (ze had voedernijd) en weglopen als ze los was. Na wat cursussen en veel geduld is het ons gelukt
Ze kan nu heel goed luisteren!Helaas kreeg ze op een leeftijd van 8 jaar chronische oorontsteking. Hier is ze voor geopereerd in Utrecht aan beide oren, wat haar doof maakte, maar ze blijft last houden. Ze is ook allergisch voor eiwitten.
Met pijnstilling en speciaal voer is ze nu al 12 jaar. En nog zo levendig als een jonge hond. Ik denk dat ze nog wel een paar jaartjes bij ons is

TS ik vind dat jullie een goede en leuke keuze maken om voor een hond uit het asiel te gaan. En ik hoop dat je weer kan genieten van de wandelingen s'ochtends en het verzorgen van een hond!

. Maar toen ze wat rustiger was begon Chiro aan haar te snuffelen en andersom. Vond het super!

Kon geen beter hondje wensen, hij past echt perfect bij ons