Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus dat even om terug te komen op mijn reactie over paarden (was er inderdaad niet helemaal duidelijk in zag ik later).
Mijn hond is geen assecoire, mijn hond is een maatje en een huisgenoot.
Raf moet dan wel een totaal ongevoerde deken, niet een die warmte geeft. Maar 't idee is leuk
). Als een hond het niet nódig heeft vind ik t sneu om elke dag aan te kleden... Maar een Chi die in de winter zowat doodvriest is natuurlijk weer een ander verhaal. Al blijft t een hond, geen modepopje
en als het lekker zit, hoor je hem niet, ja, je hoort hem wel, dan is hij druk bezig te laten zien hoe leuk hij is
Yamcha schreef:Raf vindt zulke dingen nog wel mooi, die vindt dat altijd álle aandacht voor hem moet zijn (ideaal fotomodel ook, hij kijkt ook goed, vindt die aandacht práchtig)![]()
Die doe je er wel een plezier mee denk iken als het lekker zit, hoor je hem niet, ja, je hoort hem wel, dan is hij druk bezig te laten zien hoe leuk hij is
NoGo schreef:Tja wat wil je met dit topic nu eigelijk duidelijk maken,
-dat een hond best een dek op kan van 250 dollar
-dat honden niet gebruikt moeten worden al assecoires.
-dat het totaal nutteloos is een hond een dek op te doen omdat het een dier is enz....
maras schreef:Allereerst: ik vind jouw discussies altijd bijzonder boeiend HC, je bent één van de weinige personen die nog foutloos en in correct Nederlands ( of Frans) schrijft en over het algemeen geven je topics redenen tot nadenken dus ga vooral zo door!
Huertecilla schreef:NoGo schreef:Tja wat wil je met dit topic nu eigelijk duidelijk maken,
-dat het totaal nutteloos is een hond een dek op te doen omdat het een dier is enz....
None of the above maar;
- stap eens voorbij je vooroordeel en denk dan ná.
NoGo... Denk nou eens ná!!! amyz schreef:Al blijft t een hond, geen modepopje
Huertecilla schreef:NoGo schreef:Tja wat wil je met dit topic nu eigelijk duidelijk maken,
None of the above maar;
Fred_Kroket schreef:![]()
NoGo... Denk nou eens ná!!!

Fred_Kroket schreef:Huertecilla schreef:None of the above maar;
![]()
NoGo... Denk nou eens ná!!!
NoGo schreef:Agossie, hoe weet je dan dat je nu ontopic bent, ik vraag al meerdere keren wat hij nu wil met dit topic en wat zijn vraag is en krijg als antwoord stap voorbij je vooroordeel en denk na![]()
Is dat dan ook ontopic? En wat is dan het doel van dit topic?
Agossie schreef:NoGo schreef:Agossie, hoe weet je dan dat je nu ontopic bent, ik vraag al meerdere keren wat hij nu wil met dit topic en wat zijn vraag is en krijg als antwoord stap voorbij je vooroordeel en denk na![]()
Is dat dan ook ontopic? En wat is dan het doel van dit topic?
Tja, daar zeg je me wat... Dat vind ik een heel goed punt. Wat ik dènk is dat hij van honden mode-artikelen wil maken en als je daar tegen bent of het daar niet mee eens bent... Nou, maak dan je borst maar nat.
Ik heb vrij vroeg in het topic gereageerd op zijn topic onderwerp èn op zijn OP. Daar werd door TS heel negatief op gereageerd. Dat heb ik nu enigzsins herhaald, om "temmen" tegen te gaan, aangezien er ergens anders in het topic door een mod is gemeld dat er "on topic" gereageerd moet worden. Vandaar dus dat ik een poging doe...![]()
Zal nu wel weer getemd worden en deze post zal wel weer verwijderd worden, omdat meneer het er niet mee eens is, denk ik...![]()
maar laten we wel wezen: zolang de hond er niet in stikt van de warmte of struikelt, zal het die hond zelf weinig schelen.Zoolgangster schreef:Als een hond bewust zou kunnen kiezen tussen 8 uur per dag alleen zitten plus reistijd is dat zelfs nog meer! of een vaag Armani pakje dragen, dan vermoed ik dat Armani gouden tijden zou beleven wat de verkoop van hondenkleding betreft.

F_Orumster schreef:
maras schreef:Wat betreft het aankleden van honden, ik heb 3 honden waarvan er 2 hond zijn en 1 is om mee te spelen en ja die heeft af en toe ook een shirt aan, heeft ze in mijn ogen geen last van, er zit toch al geen beweging in het beest, gun mij dan de lol om het beestje af en toe leuk voor de dag te laten komen
Daarentegen zal ik mijn paard nooit belasten met dekens, bandages, springschoenen of dat soort aankleedmateriaal dus ieder zijn hobby zal ik dan maar denken.
ieder trekt zijn eigen grens. Jis_ schreef:TS moet niet gaan beweren dat ik daarmee in hokjes denk,
Citaat:het is niet meer dan een meningsverschil,![]()
ieder trekt zijn eigen grens.