Dan loop je met chocolademelk door de woonkamer, springt ie ineens op je rug en hups, overal chocolademelk

Voor de rest: een SCHAT van een beest!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Everytime schreef:Dat doet onze teckel ook inderdaad. Die piept als ze uit wil, als ze eten wil, als ze toegedekt wil worden, als ze aandacht wil, als ze een koekje wil, als ze op de bank wil... Met andere woorden: de hele dag door. Gek word ik ervan, vooral omdat het m'n moeders schuld is dat ze nu zo doet.Ohja ook het eeuwige gepiep van mijn hond, heeft mijn moeder hem net uitgelaten, kom ik binnen, gaat die piepen omdat hij wil uitgelaten worden door mij, jaaa dacht het niet.

Saskia schreef:Thirty schreef:Grappig dat het meerendeel van de posts hier gewoon te maken heeft met een slechte opvoeding, en vrij makkelijk verholpen kan worden. Stuk makkelijker want dan hoef je je niet meer te irriteren.
En jouw huisdier? Of heeft die geen twijfelpuntjes meer?
Eigenlijk het enige is wat ik al zei, het op en neer drentelen 's ochtends vroeg. Als zij vind dat het tijd is om naar buiten te gaan en ik vind dat het bed nog wel even lekker ligt.

Oh daar over gesproken dat is ergernis nr 1; Zodra ie de kans krijgt snackt ie graag een paar drollen mee van het uitlaatveld.
Ondanks z'n rijk gevarieerde voeding en eierkoeken om dit probleem nog even extra te verhelpen.
En als ik hem er op wijs dan rent ie (met die drol in z'n bek
) heel hard en vrolijk weg en gaat er rondjes mee om me heen rennen......
Ik vrees dat het voor eeuwig een puberhond zal blijven.
wat doe ik toch verkeerd?
Maar zo hebben alle honden wel íets.
)
Met wandelen inderdaad ook een topper en ik hoef iets maar 1 keer aan te leren en hij kent het meteen