Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MandyR schreef:Altijd handig die mensen die alleen de berichten van TS lezen en niet de rest van het topic.![]()
TS en zus (?) heel veel beterschap voor jullie hondje. Ik hoop dat jullie hem weer snel naast jullie andere hond in het mandje hebben liggen.
En ik met mijn kleine vriend
Maar wij hebben zelf de meese schuld en nemen die volkomen op. De bovenkant van de is een beetje lam en ging makkelijk los. Door de wind oid is de bovenkant open gegaan en Gimli ziet een onderdeur van van 1,10 helemaal niet als een obstakel. Ook liep hij los op een plek waar honden niet los mogen. Dus ookal zouden we ze verantwoordelijk willen hebben ( wat we iet willen, want dat zijn ze niet ) dan zou de verzekering echt niets doen. Gimli liep los op de weg en in een wijk waar loslopene honden niet mogen. De jongens willen grag langs komen om hem op te zoeken en zijn altijd welkom. Dankzij hun snelle handelen ( meteen naar de dierenarts, zodat ze klaar stonden ) heeft hij het overleefd. Het had niet langer moeten duren. Maar dankzij de jongens ( en vele anderen ) was hij met 10 minuten in de kliniek. Dit heeft zeker mee gedaan in zijn snelle herstel nu.lana_te schreef:Dit noem ik nu schitterend nieuws! Verkeersongevallen met dieren zijn meestal niet goed..
Onze hond is 3 weken geleden voor de deur aangereden. Rug gebrokken en laten inslapen. Inmiddels een nieuw hondje maar toch knaagd het gevoel van onze goede oude lisa..
_AAASCHAAA_ schreef:Bedankt allemaal weer.
Het gaat erg goed met Gimli. Hij blaft, springt, wandelt en eet weer. Hij vind het heerlijk weer thuis te zijn en zijn herstel gaat razend snel. Hij had een bloeduitstorting in zijn oog en die is nu bijna weg.
Over de jongens. Wij verwijten hen helemaal niets. Zei hebben hem wel aangereden maar we zien hun niet als schuldigen of verantwoordelijken. Wij gaan geen verzekering erbij halen oid want dit ongeluk is niet hun schuld. Het is onze eigenschuld en de schuld van Gimli zelf een beetjeMaar wij hebben zelf de meese schuld en nemen die volkomen op. De bovenkant van de is een beetje lam en ging makkelijk los. Door de wind oid is de bovenkant open gegaan en Gimli ziet een onderdeur van van 1,10 helemaal niet als een obstakel. Ook liep hij los op een plek waar honden niet los mogen. Dus ookal zouden we ze verantwoordelijk willen hebben ( wat we iet willen, want dat zijn ze niet ) dan zou de verzekering echt niets doen. Gimli liep los op de weg en in een wijk waar loslopene honden niet mogen. De jongens willen grag langs komen om hem op te zoeken en zijn altijd welkom. Dankzij hun snelle handelen ( meteen naar de dierenarts, zodat ze klaar stonden ) heeft hij het overleefd. Het had niet langer moeten duren. Maar dankzij de jongens ( en vele anderen ) was hij met 10 minuten in de kliniek. Dit heeft zeker mee gedaan in zijn snelle herstel nu.
Wij hebben de jongens geen enkel moment beschuldigd of iets verweten. Ook niet toen we hem zagen liggen of toen we in de dierenarts zaten. Gimli en de scooterjongens waren op de verkeerde tijd op het verkeerde moment.
Maar gelukkig gaat het al veel beter.
.