M'n lieve vent is vanavond aangereden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

annebe

Re: M'n lieve vent is vanavond aangereden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:30

Goede berichten! En wat ontzettend fijn dat veel mensen zo met jullie meeleven.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:34

MandyR schreef:
Altijd handig die mensen die alleen de berichten van TS lezen en niet de rest van het topic. :roll:

TS en zus (?) heel veel beterschap voor jullie hondje. Ik hoop dat jullie hem weer snel naast jullie andere hond in het mandje hebben liggen. :)

Nou jeetje zeg, zo gek is dat toch niet. Ik ga toch niet elk bericht van vijf pagina's doorlezen :roll:

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:34

Goed nieuws! Fijn dat het weer iets beter met hem gaat :) nu hopen op snel herstel

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 17:34

Afbeelding
De hele tijd kijkt hij zo naar ons, net zolang tot je hem even goed onderstopt en aait <3

Afbeelding
In z'n benchje, wat hij NIET leuk vind :')

Afbeelding
Niet echt duidelijk, maar zijn bekkie.

Hij is al gewassen in de kliniek, gelukkig maar, want hij zag er verschrikkelijk uit zo onder het bloed.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:35

Wow.. Wat kan de mensheid nog mooi zijn. Ik hoop dat je hondje er natuurlijk bovenop komt maar wat een topbaas heeft je vader en wat zijn die jongens zo anti-stereoptype.. Wel een tegenovergesteld beeld dan wat de meesten hebben van bazen en jongeren.
Dat viel me op en moest ik toch even kwijt. Sterkte met je hondje! Topbaasjes heeft hij ook al ;)

nanoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:41

Echt superfijn dat Gimli weer thuis is! Geniet ervan en ik hoop dat hij snel weer opknapt. Trouwens echt heel goed van de scooterjongens dat ze direct naar de dierenarts gingen!!!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 17:53

Gelukkig dat hij er bovenop is gekomen, sterkte ermee TS en een leuk hondje is Gimli trouwens.
Schrok van je bericht, mijn hondje is nl in april aangereden, alleen helaas heeft hij het niet overleefd...
Verwen hem maar lekker..

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 18:27

Bedankt allemaal voor de lieve berichten weer.

Sharoontje; Wat verschikkelijk dat jou hondje het niet gered heeft.

We zijn hier allemaal doodongerust geweest en moeten er niet aan denken hem te missen. Hij ligt nu op de bank te slapen alsof er helemaal niets met hem aan de hand is. Hij reageert heel goed als we hem roepen.

Net toen mijn vader thuis kwam was hij zo blij. Hij stond meteen op en kwispelen. Zo ontzettend lief. Hij stond daarna ook op en ging van de stoelleuning op de bank naast mijn pa zitten.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 20:14

Gimli ligt heerlijk op de bank en zat net al aandachtig naar buiten te kijken omdat de beuren er liepen. Hij heeft heerlijk buiten gelopen met zijn neusje in de wind huppelde hij mee. Hij heeft moeite met opstaan en is wat stijf in zijn rug en achterpootjes maar dat is geen wonder. Hij wordt steeds meer wakker. Bij alles wat hij hoort kijkt hij fris op. Hier nog even leuke foto's van een genietend hondje buiten op het gras. Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding En ik met mijn kleine vriend

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 20:52

Wat een leuk hondje heb je!!
Hij heeft veel geluk gehad zeg.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:45

Jah hij heeft heel veel geluk gehad.

We hebben net met hem gelopen. Hij was weer onwijs druk, had pit voor 10 en had een ongelovelijk grote bek tegen de andere honden die er liepen. De buurman kon nauwelijks geloven dat dit hetzelfde hondje was dat maandag badend in het bloed lag. Het is echt een wonder hoe snel hij opknapt.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 21:13

Verschrikkelijk dat het gebeurd is, en ben blij voor jullie dat het weer de goede kant op gaat.
Wat ik wel jammer vind is dat sommige de jongens '' de veroorzakers '' worden genoemd. Of dat er zelf wordt gezegd dat hun het via hun verzekering moeten doen.
Want dat zie ik namelijk niet zo. Ik vind hun niet de veroorzakers, hondje was ontsnapt en daardoor onder de scooter gekomen.
Het is allemaal zo erg, en ook voor die jongens want die hebben er echt wel ontzettend mee gezeten en dan staat het hier zo negatief.
Ik vind in ieder geval niet dat iemand hier schuld aan heeft.
Hoop dat het straks in ieder geval weer helemaal goed gaat komen :)

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 21:20

Dit noem ik nu schitterend nieuws! Verkeersongevallen met dieren zijn meestal niet goed..

Onze hond is 3 weken geleden voor de deur aangereden. Rug gebrokken en laten inslapen. Inmiddels een nieuw hondje maar toch knaagd het gevoel van onze goede oude lisa..

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:23

Bedankt allemaal weer.

Het gaat erg goed met Gimli. Hij blaft, springt, wandelt en eet weer. Hij vind het heerlijk weer thuis te zijn en zijn herstel gaat razend snel. Hij had een bloeduitstorting in zijn oog en die is nu bijna weg.

Over de jongens. Wij verwijten hen helemaal niets. Zei hebben hem wel aangereden maar we zien hun niet als schuldigen of verantwoordelijken. Wij gaan geen verzekering erbij halen oid want dit ongeluk is niet hun schuld. Het is onze eigenschuld en de schuld van Gimli zelf een beetje :P Maar wij hebben zelf de meese schuld en nemen die volkomen op. De bovenkant van de is een beetje lam en ging makkelijk los. Door de wind oid is de bovenkant open gegaan en Gimli ziet een onderdeur van van 1,10 helemaal niet als een obstakel. Ook liep hij los op een plek waar honden niet los mogen. Dus ookal zouden we ze verantwoordelijk willen hebben ( wat we iet willen, want dat zijn ze niet ) dan zou de verzekering echt niets doen. Gimli liep los op de weg en in een wijk waar loslopene honden niet mogen. De jongens willen grag langs komen om hem op te zoeken en zijn altijd welkom. Dankzij hun snelle handelen ( meteen naar de dierenarts, zodat ze klaar stonden ) heeft hij het overleefd. Het had niet langer moeten duren. Maar dankzij de jongens ( en vele anderen ) was hij met 10 minuten in de kliniek. Dit heeft zeker mee gedaan in zijn snelle herstel nu.

Wij hebben de jongens geen enkel moment beschuldigd of iets verweten. Ook niet toen we hem zagen liggen of toen we in de dierenarts zaten. Gimli en de scooterjongens waren op de verkeerde tijd op het verkeerde moment.

Maar gelukkig gaat het al veel beter.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:24

lana_te schreef:
Dit noem ik nu schitterend nieuws! Verkeersongevallen met dieren zijn meestal niet goed..

Onze hond is 3 weken geleden voor de deur aangereden. Rug gebrokken en laten inslapen. Inmiddels een nieuw hondje maar toch knaagd het gevoel van onze goede oude lisa..

Wat verschikkelijk om je hond zo te moeten verliezen. Kan me heel goed voorstellen dat dit lang aan je blijft knagen. Dat beeld raak je vast nooit meer kwijt. Ik kan me het tenminste niet voorstellen...

Sterkte met het verlies en hoop dat je kunt genieten van je nieuwe hondje....

mrs_ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:48

_AAASCHAAA_ schreef:
Bedankt allemaal weer.

Het gaat erg goed met Gimli. Hij blaft, springt, wandelt en eet weer. Hij vind het heerlijk weer thuis te zijn en zijn herstel gaat razend snel. Hij had een bloeduitstorting in zijn oog en die is nu bijna weg.

Over de jongens. Wij verwijten hen helemaal niets. Zei hebben hem wel aangereden maar we zien hun niet als schuldigen of verantwoordelijken. Wij gaan geen verzekering erbij halen oid want dit ongeluk is niet hun schuld. Het is onze eigenschuld en de schuld van Gimli zelf een beetje :P Maar wij hebben zelf de meese schuld en nemen die volkomen op. De bovenkant van de is een beetje lam en ging makkelijk los. Door de wind oid is de bovenkant open gegaan en Gimli ziet een onderdeur van van 1,10 helemaal niet als een obstakel. Ook liep hij los op een plek waar honden niet los mogen. Dus ookal zouden we ze verantwoordelijk willen hebben ( wat we iet willen, want dat zijn ze niet ) dan zou de verzekering echt niets doen. Gimli liep los op de weg en in een wijk waar loslopene honden niet mogen. De jongens willen grag langs komen om hem op te zoeken en zijn altijd welkom. Dankzij hun snelle handelen ( meteen naar de dierenarts, zodat ze klaar stonden ) heeft hij het overleefd. Het had niet langer moeten duren. Maar dankzij de jongens ( en vele anderen ) was hij met 10 minuten in de kliniek. Dit heeft zeker mee gedaan in zijn snelle herstel nu.

Wij hebben de jongens geen enkel moment beschuldigd of iets verweten. Ook niet toen we hem zagen liggen of toen we in de dierenarts zaten. Gimli en de scooterjongens waren op de verkeerde tijd op het verkeerde moment.

Maar gelukkig gaat het al veel beter.

Bij deze echt even een pluim voor TS, zusje, scooterboys en alle anderen die bewijzen dat door om elkaar te denken je iets kunt bereiken _/-\o_ .
En gimli, heel veel beterschap :(:)