Klijntjuh schreef:BTW op pb's met : 'als je hem een spuitje ga geven, geef hem dan maar hier' ga ik uiteraard niet in!
Waarom niet ?
Heb je hem liever dood , dan bij iemand die er wel mee kan omgaan ?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sjonnie48 schreef:Klijntjuh schreef:BTW op pb's met : 'als je hem een spuitje ga geven, geef hem dan maar hier' ga ik uiteraard niet in!
Waarom niet ?
Heb je hem liever dood , dan bij iemand die er wel mee kan omgaan ?
sjonnie48 schreef:Ja is wel heel gevaarlijk , wel eens een bijtwond van een kwaaie chihuahua gezien brr bijt zo je been af , en ze zijn niet te temmen die beesten .
Nee geen andere mensen mee opzadelen , schakel een therapeut in met minstens 5 diploma's voor gevaarlijke honden ,
en een knpv pak aan en evt een verdovingspistool .
NoGo schreef:Nikki ik weet in ieder geval dat ik mijn stafford teef noooooit naar jou zou doen (bij wijze van spreken he want ze gaat gewoon nooit weg).
Niet constant dominant, niet constant proberen hogerop te komen?
Bij jou zou ze binnen no-time een levensgevaarlijk monster worden.
Ik vraag me echt af of jij wel eens een roedel honden bij elkaar heb gezien, zo niet je bent van harte welkom een keer te komen observeren.

.
Dat is wat jij denkt, en daar neemt je hond 't loopje mee.
sjonnie48 schreef:Ja is wel heel gevaarlijk , wel eens een bijtwond van een kwaaie chihuahua gezien brr bijt zo je been af , en ze zijn niet te temmen die beesten .
Nee geen andere mensen mee opzadelen , schakel een therapeut in met minstens 5 diploma's voor gevaarlijke honden ,
Op dit gebied eens met NoGo. Waarom reageer je uberhaüpt? 
Nikki__ schreef:sjonnie48 schreef:Ja is wel heel gevaarlijk , wel eens een bijtwond van een kwaaie chihuahua gezien brr bijt zo je been af , en ze zijn niet te temmen die beesten .
![]()
Vind het best apart... We moeten een Chi behandelen tijdens de opvoeding als een normale hond.
Maar als de normale hond gedragsproblemen vertoont, die ook bij een chi verschillende oorzaken heeft, is het ineens belachelijk? Omdat het maar een chi is?
Ook een chi kan serieuse gedragsproblemen ontwikkelen, waar serieus naar moet worden gekeken. Een chi heeft ook tanden en kan óók bijten...
Serieus...Op dit gebied eens met NoGo. Waarom reageer je uberhaüpt?
Wat is het verschil tussen een Chi, Herder, Labrador, Stafford en noem maar op?
Of dat is serieuzer? Ik zou niet weten waarom want ik zou een Chi de kans niet willen geven om mijn kind te bijten. Ik zou zo'n hond niet over de vloer willen hebben... 
MamboBeach schreef:Ik vind het bijzonder dat mensen over een Chi een beetje banketstaaf doen... Net of die geen schade kunnen aanrichten...Wat is het verschil tussen een Chi, Herder, Labrador, Stafford en noem maar op?
Dus eigenlijk, tegen een Chi durven jullie wel maar een Staff bijvoorbeeld niet?Of dat is serieuzer? Ik zou niet weten waarom want ik zou een Chi de kans niet willen geven om mijn kind te bijten. Ik zou zo'n hond niet over de vloer willen hebben...
NoGo schreef:Nikki ik weet in ieder geval dat ik mijn stafford teef noooooit naar jou zou doen (bij wijze van spreken he want ze gaat gewoon nooit weg).
Niet constant dominant, niet constant proberen hogerop te komen?
Bij jou zou ze binnen no-time een levensgevaarlijk monster worden.
Ik vraag me echt af of jij wel eens een roedel honden bij elkaar heb gezien, zo niet je bent van harte welkom een keer te komen observeren.
cinn87 schreef:Mijn Amerikaanse stafford is ook niet bezig om hogerop te komen en dat komt omdat hij al weet waar zijn plaats is !!