Seven schreef:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Seven schreef:
Leonieke schreef:Misschien leuk om bij die gave voorbeelden erbij te zetten waar je ze kan kopen en wat ze kosten?
Leonieke schreef:Oke, wist ik niet. Ik vind het altijd wel leuk te weten waar je het krijgen kan.
Huertecilla schreef:Leonieke schreef:Oke, wist ik niet. Ik vind het altijd wel leuk te weten waar je het krijgen kan.
Zoals ik al schreef staat er eigenlijk niets in de catalogi.
Alleen de Gucci- en Vuitton mode-lijn.
Het is dus óf speciale bestelling via boutique/fabrikant óf .... zoekt en gij zult vinden.
Zoals ik al schreef zit er een bevreemdend groot gat tussen high end en confectie via de dierenwinkels.
De afstand in product tussen Gucci Dog en Hunter is groot. Eigenlijk zit daar alleen Coach tussen.

Leonieke schreef:Black label is echt het neusje van de zalm.
Huertecilla schreef:Nikka schreef:
Bedankt Nikka.
Er is ook nog Coach als heel befaamd merk-produkt van goede halsbanden.
Ik had echter heel arbitrair en subjectief de ´high end´- lijn getrokken onder Lancel.
Met Coach opnemen gaat het traploos naar Hunter. Prima product en waar voor het geld, doch niet exclusief high end. Dáár wilde ik een topic over starten.
Waarom een topic over high end voor honden? Waarom niet?
Ik twijfelde over Burberry´s of London. Maakt me niet echt uit, maar omdat ze unobtanium zijn koos ik voor niet.
Als iemand het er wel op wil; zoek een plaatje
Ach, vooruit:
Seven schreef:is erg lastig moeilijke smaak wil dr dan ook niet 100 derden euros voor uit geven
Seven schreef:@ HC bedankt voor de voorbeelden maar die zijn niet echt mn smaak
clip en idem kwaliteit canvas op leer.
Als echte pup ging het wel, maar nu zie je niets meer van een halsbandje. Wat moet ik daar nou mee? Zo'n brede staat misschien ook wat vreemd bij een klein hondje...
_Lorette_ schreef:Ik wil al een tijd een mooie halsband met riem kopen voor onze hond, maar ze is klein en rond haar nek heeft ze een soort van leeuwenkraag ontwikkeld.Als echte pup ging het wel, maar nu zie je niets meer van een halsbandje. Wat moet ik daar nou mee? Zo'n brede staat misschien ook wat vreemd bij een klein hondje...
Ach, ik lees in elk geval even mee.

loulou schreef:ik vind de bottega veneta , hermes en gucci erg mooi.
ben alleen erg benieuwd naar prijzen, maar kan geen sites vinden (die niet japans/chinees zijn) waar ze verkocht worden.
Seven schreef:@HC
ik bedoelde dat mn smaak lastig is vooral omdat ik wel kwaliteit wil maar geen honderden euros wil uit geven