Dier gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:56

Goldendoodle/labradoodle. laten geen haren los.
Of een Kinkajou, die hebben ook haar, maar wel heeel schattig XD

DeniesRos

Re: Dier gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:58

Heel leuk dat je een eigen diertje wilt, een hond is natuurlijk wel het leukste.
Ik heb zelf ook 2 honden niet groot, niet klein kortharig helemaal super.
Echt een super karakter en leergierig.

Namelijk de Franse bulldog.
Afbeelding

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 14:00

Als ik dit alles zo lees dan is een Kat het meest geschikt, gewoon vaker stofzuigen en kammen. Of anders gewoon niks.

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 14:35

als je een knuffelige kat wil, goed karakter, vrijwel alle katten zijn als kitten al zindelijk tenzij je een boerderij kat neemt
dan zou ik voor het ras ragdoll gaan, zijn echt super aanhankelijk, worden oud, en als je ze goed bijhoudt met borstelen heb je er ook weinig haaruitval van moet ik zeggen.
ik heb ook een persje met heel sluik haar, ook die valt amper uit en voldoet aan al je verwachtingen van een leuk knuffeldier

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 14:41

Een badeend?

Een minnaar vind ik overigens wel wat voor mij, waar kun je die krijgen?

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 14:49

De minnaar:

Vaak te vinden in kroegen, cafés etc.
Knuffelig en behagelijk tegen zijn baas. Voorziet bazin graag van cadeautjes en pleziert haar graag.
Verkrijgbaar in verschillende varianten kleuren, karakters en grootte (erg belangrijk…hihi).

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 14:54

_O-

Maarruh.. Ík heb hun schuilplaats nog steeds niet ontdekt! Welke kroegen zijn dat zoal :')

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 15:02

dan ben je gewoon te veeleisend :P
volgens mij zijn ze zowat overal te vinden, sommige hebben zelfs al een baas, maar houden van 2 bazen!

Dus, goed rondkijken! (tegenwoordig zijn ze zelfs te vinden op internet!!!!! met profielfoto)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:12

Voor een minnaar hoef je niet zo veel eisen te stellen, als ie niet meer bevalt ga e weer verder.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:20

Nee, ok, maar hoef er niet eentje die een zak over zn hoofd moet :') Ach, heb er eentje op t oog, hoef m alleen maar van zn huidige baas af te troggelen :')

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:20

F_Orumster schreef:
Voor een minnaar hoef je niet zo veel eisen te stellen, als ie niet meer bevalt ga e weer verder.

Geen probleem he Sky_As? :D :D Als ze achteraf toch tegenvallen zet je ze gewoon in de polder joh! dat overleven ze wel! O:)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:22

Een ragdoll kan al helemaal niet tegen alleen zijn!!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:27

Katten zijn ook groepsdieren :)

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 15:34

Cryssie schreef:
F_Orumster schreef:

Geen probleem he Sky_As? :D :D Als ze achteraf toch tegenvallen zet je ze gewoon in de polder joh! dat overleven ze wel! O:)

hahaha jullie maken mijn dag :D
ik zit hier te lachen achter de pc!

en amyz: vaak zijn ze in de juiste kleding erg makkelijk van hun baas af te troggelen....
Ze houden namelijk nogal van Natural....dus in je adam en eva kostuum.

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:50

Ja, je kan wel lachen hierom, maar neem ze nooit voorgoed in huis. Want dan gaan ze boeren, winden laten, bril van het toilet omhoog houden, krijgen nukken. En naar de presentjes kan je ook fluiten.
Laat ze wel bij twee bazen houden. }>

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 15:55

gelukkig hechten ze zich vaak niet zo snel! dus vinden ze het ook niet erg als je ze "dumpt" voor een ander.......Mocht je denken wel een goed te hebben getroffen (DAT KAN NIET!!!!! DE GENEN ZIJN ZOALS ZE ZIJN! mochten ze voor nu wel " braaf" en " werkwillig zijn, DIT GAAT ABSOLUUT OVER)

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:59

Sky_As schreef:
gelukkig hechten ze zich vaak niet zo snel! dus vinden ze het ook niet erg als je ze "dumpt" voor een ander.......Mocht je denken wel een goed te hebben getroffen (DAT KAN NIET!!!!! DE GENEN ZIJN ZOALS ZE ZIJN! mochten ze voor nu wel " braaf" en " werkwillig zijn, DIT GAAT ABSOLUUT OVER)

Zou het helpen als je ze ieder half jaar inruilt? Blijven ze ook lekker vers. :9

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 16:00

hmmm half jaar?
ik denk dat sommige eerder aan vervanging toe zijn :j

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:03

Daar heb je een punt.
Zal die van mij maar morgen inruilen voor een andere. Houdbaarheidsdatum is ook inmiddels verstreken. :')

lido_4_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:07

een boerenfox das een groot uitgevallen jack russel zeg ik altijd maar ;)

een hond kan best alleen zijn hoor
ik heb zelf een york, ook niet mijn keuze, maar heb haar gekregen en ik kon geen nee zeggen ;)
ze kan prima alleen zijn en ik werk gewoon 32 uur, waar bij ik nog eens ruim 3 uur reistijd heb.

wel probeer ik haar altijd mee te nemen als ik niet hoef te werken
maarja het is niet de makkelijkste york ;)

lido_4_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:11

en tja een minnaar kan natuurlijk ook wel op tijd de deur uit gooien anders krijg je ruzie :P

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 16:23

Cryssie schreef:
Daar heb je een punt.
Zal die van mij maar morgen inruilen voor een andere. Houdbaarheidsdatum is ook inmiddels verstreken. :')

staat die houdbaarheidsdatum bij die van jou erop?
waar ergens? dan ga ik eens kijken bij die van mij, die is misschien ook wel hoognodig aan vervanging toe....

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:30

Goed om het even serieus te houden reageer ik ook even.

Ts: Wat houd voor jou knuffelen in? Is aaien genoeg voor je of wil je hem echt lekker kunnen pakken/vasthouden?

Konijnen vinden aaien zeker wel lekker (mits ze je vertrouwen), maar op pakken zeker niet.
Ik denk trouwens dat dit ook geldt voor cavia's en veel katten vinden het ook niet geweldig om opgepakt te worden die bepalen het liefst alles zelf. Dus komen zelf wel op je schoot liggen als zij daar behoefte aan hebben.
Toch wel aparte logica van je vriend over dat katten vies zijn... Ik vind honden namelijk veel 'viezer', die stinken soms, rollen in de stront, hun eigen poep stinkt meer dan die van katten, eten vieze dingen die ze tegen komen.....

Wel lastige situatie inderdaad. Maar over dat katten viezer zijn dan honden omdat ze soms vogels/muizen pakken, de meeste honden pakken ook wel wat als ze de kans krijgen, het blijven toch roofdieren.

Nog een nadeel van een hond is: Hij is afhankelijk en heeft bewegingsbehoefte dus moet elke dag wel 4 keer uitgelaten worden en niet naar de overkant van de weg, maar toch flink kunnen lopen, dus een hobby moet voor jou of je vriend toch wandelen zijn anders gaat het je tegen zitten. Nu heb ik zelf geen ervaring met honden hebben want die heb ik nog nooit gehad, maar ik weet wel hoe het vaak gaat en ik kan me het ook wel voorstellen dat je soms geen zin hebt.. En toch ben je er verantwoordelijk voor.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 16:48

Knuffelen: gewoon een dier wat graag bij je is, als ik een keer alleen ben, dat ik toch niet alleen ben. Weet niet hoe ik het uit moet leggen.
Hoeft me echt geen 24 uur per dag te volgen, maar als ik thuiskom een dier die blij is dat hij me ziet en een knuffel komt halen en me begroeten. En als ik savonds op de bank zit gezellig bij me komt zitten/liggen…
Wat ik al eerder over een hond heb gezegd is als deze er alleen komt als mijn vriend deze meeneemt naar het werk ( op de dagen dat ik de hele dag werk).... dus dan komt de hond zo'n beetje heel de dag buiten.
Verder vind ik het heerlijk om in de duinen te wandelen (ook erg dicht bij ons) dus dat is geen probleem. De hond krijgt op die dagen beweging genoeg, maar goed, dan moet mijn vriend bereid zijn de hond 3 dagen mee te nemen naar zijn werk.
Anders zou een kat de oplossing zijn. Voor die geldt dan hetzelfde, alleen deze is dan maar 3 dagen van 9 tot 5 alleen, ik denk dat een kat dat wel overleeft, maar waarschijnlijk komen er dan wel 2 hoor!
Betreft het vieze? Ik weet het ook niet! Ga het nog even navragen, kan ook goed stukje eigenwijzigheid van vriendje zijn hoor!
Die vindt mijn merrie namelijk ook een verschrikkelijke eigenwijze heks. (maar moet toch toegeven na 2 jaar dat ze superbraaf is en gewoon wat op mij lijkt)….

Zou een minnaar me blij begroeten als ik thuiskom??? (zwetend, onder de vuiligheid en stro??)

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:51

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek weer ontopic te reageren en het hoofddoel van dit topic in acht te nemen, dan hoeft het topic ook niet naar de HK verplaatst te worden. Bedankt!